Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 992 ggr
Mirjami-78
0

Måndagen den 22/2

Ja då var det måndag igen då. Jag är på jobbet och ska snart ta mig hem. Igår var jag med på jobbet så det blev inte mycket data för mig.

Här snöar det så det blir ännu mera snö. Tänker bara på hur mycket vatten vi kommer ha när allt ska smälta bort.

Hoppas ni har haft en bra måndag!! Och får en bra fortsätning på den.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

PillanN
0

Detta är första dagen på flera veckor jag är så pigg att jag orkar ta mig för nått  =)  Vi ska börja packa alla flyttkartongerna idag…det är vad som är planerat nu.

Min stora son överasskade mig Big Time när han ringde hem från bussen idag.Han hade frågat busschauffören om lillebror fick åka med då mamma var för sjuk för att orka gå till dagis . Självklart fick han det!  Härliga unge och underbart snälla chaufför!!!

Lillen har varit hemma i flera veckor just pga av min orklöshet,han slutar ju snart på detta dagis med så det vore toppen om han fick lite mer tid.

Det är mkt bättre där min tand en gång satt,ska dra ut den andra på onsdag…huvva.

Ja ja,det man inte dör det härdar en,haha

Ha det gott alla!

Mirjami-78
0

PillanN: Vilken härlig son du har som fixar en sådan sak bara för att mamma ska få vila upp sig!! Ja helt underbar!! Hoppas det blir bra när ni flyttar. Synd att jag inte bor närmare för då hade jag hjälpt dig att packa m.m

Hoppas de fixar någon form ut av bedövning som fungerar denna gång så att du inte känner av det. Huaaa säger jag bara.

Här så kommer nog mina barn få vattenkoppar. Det går på minstingens dagis, så nu väntar jag bara för det är tydligen väldigt många där som har fått det så tror inte min son kommer att klara sig undan då han inte har haft det. Sen kommer säkert den store få det med.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Idag har jag inte orkat kika in här tidigare..  Är så otroligt trött hela tiden Obestämd

Nu ska jag snart hoppa i säng.. Det som varit nåt att se på OS har redan varit…

Godnatt alla som fortfarande är vakna!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner