Onsdag 24/2
God morgon alla.
Onsdag igen då. Halva jobbarveckan gått.
Idag ser det inte ut att snöa iallafall…än. Det har snöat oavbrutet i flera dagar annars.
Sista veckan eventuellt på detta jobbet. Ska till Samhall imorrn på intervju.
Sen får vi se.
Hände mycket skit här igårkväll. Men jag hoppas det är utrett nu då flickans bror hämtade henne. (tråden: Väljer fel! Jag blir så arg!)
Hoppas nu att ni alla får en bra dag.
Kramar
God morgon…Jag är på jobbet nu. Kunde inte kika in här igår för hade så mycket att göra samt stora sonen hade så ont i sina ben m.m igår att han var på väg att börja gråta. Fick ta hand om han, men så här kan det inte fortsätta med värken helt enkelt känner jag. Vi måste få hjälp.
Ja nu ska jag börja jobba för dagen…..Hoppas ni får en bra onsdag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag fick skjuts in för att handla lite tidigt i morse:)
Pojkarna har besök av sin kusin för att umgås lite extra innan vi flyttar. Världens goaste kille! =)) Dom är alla tre lediga från skolan idag pga skolan inte kunde garantera säkerheten för barnen.Det är alltså så mkt snö på taken att de går med snöslungor…
Hoppas byggnissarna här nere i söder lärt sig något av allt elände snön har ställt till med,alltså att bygga tak som tål sånt!
Pratade med min kompis i Piteå på morgonen,där hade dom lite mindre kallt idag,Endast(!) 32 -….stackare,o dit ska vi flytta,haha
För min del blir det att packa vidare idag.
Ha det gott alla!
Ja det är många ställen de stänger nu pga. snön. Rasrisk säger de. Min mamma är ledig imorgon pga. detta. De måste få bort snön på hennes jobb. Ja ja sa jag passa på att vara ledig nu och göra annat.
Jag har haft 100 saker att göra. Datan har jag inte haft mycket tid över till…..Idag var vi nere på stan och jag köpte byxor som jag verkligen behövde.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!