Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1233 ggr
ingann
0

Fredag 26/2-

Så var det åter igen sista dagen på (arbets)veckan! Tiden rusar fram i alldeles för hög hastighet nu…  Fortsätter det så, så fyller jag nog 80 om några månader Förvånad För ett halvår sen var jag ju bara 25 Flört

Nu har snön äntligen slutat vräka ner.. Hela dagen igår snöade det så man knappt såg nåt framför sig.

Trött är jag också då jag inte kunnat sova nåt i nattObestämd Får lägga mig en stund när jag kommer hem från lasarettet tror jag.. Annars lär jag inte orka se nåt OS ikväll;P

Hoppas alla får en bra fredag!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

bfee
0

Ja idag är det VAB som gäller för alla föräldrar i vår kommun.

Kommunen har stängt samtliga förskolor, skolor samt fritidshem, p.g.a. att dom inte kan garantera fria utrymningsvägar, p.g.a. all snön som kommit… :/

Sick tur att vi redan gick hemma o inte behövde ta ledigt ifrån nåt arbete idag. Inte lika kul för dom som jobbar!

3barnspappa
0

Ikväll blir det grabbkväll med pizza och OS för min del :)

En platta öl är inköpt och grabbarna kommer om några timmar. Just ja, man kanske borde städa istället för att sitta här vid datorn Förvånad

Nordann
0

Helgfriden är på väg,ska passa på att vila ordentligt ikväll.

Imorgon ska jag vara med mitt barnbarn medan föräldrarna är på marsvinsutställning.Det blir att följa på bowling-kalas,det ska bli skoj!

Mirjami-78
0

Nu börjar lilla Pia bli snurrig ordentligt kan jag säga. Jag lästa dagens datum och trodde att Ingann hade skrivit fel….Tills jag insåg att 25 var igårSkämsSkämsObestämd Ja något händer med mig med mitt i detta….Börjar jag bli senilFörvånadObestämdFlört

Ja hur som helst så har jag jobbat idag……Handlat och sedan skulle store sonens pappa ev. komma vilket han så klart inte gjorde så sonen var lite sur över det. Jag sa bara strunta i det nu är det helg och vi kan hitta på något annat. imorgon ja då blir det att handla lite mera. Ska fylla frysen här hemma.

Ja annars så är det rätt så lugnt här. Ingen vattenkoppor som har brutot ut än så jag väntar och ser vad som händer men barnen lär ju få det då det är väldigt många som har haft detta på minstingens dagis.

Ingann: hoppas det gick bra på lasarettet.

Bfee: Inga fria utrymningsvägar….ja det hade de inte på minstingens dagis här heller. Bara en dörr man kunde gå in genom och den rektorn där vägrade stänga förskolan fast inte ens alla barn kunde vistas ute samtidigt på gården och bara en dörr som fick användas. Ja jag ringde upp han och lovar att jag var mera snurrig efter samtalet än innan, ja tyckte synd om personalen som har en sådan chef, och i detta fall så var jag glad att det INTE är min chef.

Nordann: Hoppas du får det bra med barnbarnet imorgon.Glad

3barnspappan: Hoppas du får en trevlig kväll med dina vänner.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool