Lördagen den 27/2
Ja då var det helg och lördag. Jag hoppas att vi får lite bättre väder idag och att det inte ska vara så halt ute som det var igår. Tog hela 30 min för att ta mig till minstingens dagis. Vanligtvis tar det ca 10 min.
Mera snö och vatten har de ju lovat att det ska komma, men jag hoppas att det ska vända tids nog så vi kan få våren hit. Såg idag att de hämtade snö med lastbil. Ja de måste ju få bort det. Kommer bli mycket vatten när allt det där kommer att börja smälta bort.
Idag så ska vi iväg och handla lite. Sedan ska jag börja städa i barnens rum. Leksaker ska slängas som inte är hela. Sedan måste jag titta bland kläderna och fixa i ordning det rummet.
Nu ska jag snart sova. Antar ni redan sover de flesta ut av er. Vill önska er en härlig lördag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Det är så mkt som snurrar i mitt huvud så jag sover inte än. Har ont som bara den i skallen så det går helt enkelt inte…det har varit en tuff och fullspäckad dag igår.Köpte hem en massa smarrigt godis till mig o barnen i helgen så vi ska ha myskväll med film i morrn.=)
Här har det spöregnat!!!! Man trodde då rent inte sina ögon…mitt i vintern,i all denna snö…Moder natur måste vara väldigt förvirrad just nu 
Pia,tycker du är så duktig som hinner och orkar med allt det du gör! Beundrar dig verkligen 
Jag har inte vetat nått om när vi flyttar till idag,nästa vecka är barnens sista skolvecka här nere…veckan där på har vi anlänt till Piteå med hela konkalongen!
Känns lite tomt ute i stallet nu med bara tre små hästar kvar ….
Hoppas ni alla får en toppenlördag!
God morgon på er alla.
Ja här töar det som bara den.
Snön rasade ner inatt från taket så det bara small. Och nu när jag skulle sätta på tv:n så fungerar inte sattelitmottagaren. Förmodlingen så har snön tagit kablen med sej i raset från taket.
Sms:ade hyresvärden om detta och det kommer folk som ska kolla upp det måndag eller tisdag!!!! Va?????
Så nu sitter man här utan tv hela helgen. SKITKUL!!!!
Inget OS mer för mej då….*suck*
Annars blir dagen lugn..ska tvätta en maskin med kläder bara.
Kram till alla. 
PillanN: Du kämpar du med!! Hoppas flytten ska gå bra.
Mia: Åk hem till hyresvärden och titta på teeven hemma hos han
Då lär det bli fart på han
Här har jag just nu två bråkande barn. ja den ena spelar musik högt som bara den och den andre springer in till mig i vardagsrummet och klagar. Ska få iden frukost snart och sedan blir det att åka iväg och handla. Tänkte städa här ikväll.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!