Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1063 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 28/2

Ja då var det söndag igen då och månadens sista dag. Idag ska jag städa om allt blir som jag har tänkt mig.

Önskar er alla en bra söndag!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Hej på er,Skrattande

Idag hoppas jag kabelkillen kan komma och sätta igång min tv.
Kablen hänger löst utanför på husväggen..så det är nog den som gett sej. Tyst
Dagen blir lugn här annars.
Laga mat…hänga in tvätt…slappa.

Kram till er.Kyss

Mirjami-78
0

Jag vinkar här…..

Jag är vaken och ska städa här snart. Får nog ta vardagsrummet först då Anton ska få en vän hit sedan som ska fixa våran data lite. Ja en granne som bor här i området som är äldre än Anton men en väldig go och snäll kille.

Så jag ska snart få i mig lite mat och sedan blir det att köra igång här. barnens rum tar jag sedan och det är den som behövs tas, så ska inte iväg och jobba idag. Den lille här hemma känns varm med, så ska ta tempen på han lite senare, men inga koppor har han än.

Mia….Synd att jag inte bor närmare, då hade vi kunnat gå upp på taket och fixa sladdenTungan uteCool….Ja den ena hade klättrat och den andre hade ropat nerifrån när bilden hade kommit tillbaka.Flört

[mia-38]
0

Inte har det kommit nån som min hyresvärd lovade, för att fixa kablen till tv:n. Sms:ade honom men inte ens fått ett svar. Tror han hittade på igår för att lugna mej.
Men jösses!!!

Gullan402
0

Pia; hoppas att lillkillen kryar på sig UTAN vattkoppor. Har du haft vattkoppor själv? Som vuxen är det nämligen ingen hit, hade det för 3 år sen och var verkligen jättedålig medans lillan knappt märkte av sina koppor och stora flickan hade klåda men mådde i övrigt bra. Själv däckade jag fullständigt.

Mia; har du fått någon TV-bild ännu?

Jag har idag varit på anställningsinterju, som PA i kommunen. Vi får väl se vad brukaren tycker om mig, får svar i slutet av nästa vecka. Det är ett vik på 84% i 3 månader + semvik med chans till förlängning. Hoppas, hoppas. Håll tummarna nu!

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mirjami-78
0

Gullan….Håller tummarna för dig att du får tjänsten.

Ja jag har haft vattenkoppor. Min mamma hade det som vuxen och hon sa med att det var väldigt jobbigt. Får se om den lille och den store får det eller om de har klarat sig undan. Den lille är just nu förkyld och har lite feber, så blir hemma med han imorgon.

Mia: Det är som vanligt där då med hyresvärden…..Rynkar på näsan