Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1052 ggr
ingann
0

Tisdag 2/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det ny dag igen..  Trots att det är mitt i natten så är det bara -6,4 grader ute Glad Hoppas våren är på väg nu!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att tvätta. Jag och en kompis hade tänkt åka in till Kristinehamn och handla lite men det fick vi lov att ställa in när vi tittade på nyheterna i går kväll Obestämd Taket på Maxi hade rasat så det lär ju inte vara öppet idag…

Hoppas alla får en bra dag!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Tuvalu
0

Här känns det bara som om jag sitter och väntar… Har kört fast lite i livet då det varit lite för mycket motgångar nu och då tappar jag motivationen…

Sitter och väntar på besked från jobb jag sökt… Sitter och väntar på att en skadereglerare från försäkringsbolaget ska höra av sig och sen komma hit och kolla hur vattenskadad min vind är… Glasmästaren ska komma hit och sätta in en glasruta i duschkarbinen…

Så när huset är fixat så kontaktar jag mäklare… Nu orkar jag inte mer…

Fast idag skiner solen här Skrattande Och den gör mig lycklig! Att se solen och höra fåglarna kvittra ger hopp om våren och den längtar jag efter nu…

Ha en härlig dag alla Glad

3barnspappa
0

Jahapp dagen efter det "stora" samtalet med mitt ex så känns det lite dämpat ändå. Hon tvekar och misstror mig om vad jag vill. Trots allt har jag ju varit intresserad av en person som skulle kunna bli speciell för mig. Men jag har ännu inte gett upp hoppet om att få tillbaka mitt ex så jag har inte velat gå vidare med den andra personen helt enkelt.

Hon har varit intresserad av en annan kille under den här perioden så jag tycker vi har gjort lika mycket båda två. Men eftersom jag har ljugit under vårt förhållande om känsliga saker så har hon svårt att lita på mig nu. Jag vill inte ljuga men då jag gjort det har det uppstått en jobbig situation som jag försökt ljuga mig ur. Det är dumt jag vet och jag vill inte göra om det.

Jag vill ju bygga upp tillitten igen men det störs av att jag ibland glömmer att berätta saker som jag senare berättar vilket gör att hon tror att jag ljuger. Lite rörigt men ni kanske förstår.

Hursomhelst vill jag inget hellre än att ha tillbaka henne nu när jag märker att det finns en liten chans till det.

Hoppas ni får en strålande dag. Solen skiner och förhoppning om att våren kanske börjar närma sig känns inte helt fel Glad

Mirjami-78
0

Härlig bild Ingann!!Glad

Var det där taket hade rasat. Anton såg det i en teeve igår i en ICA-Butik. Där var det någon form ut av nyheter som kom och då sa han titta taket har rasat.

Jag somnade igår kväll bredvid minstingen. Jagade upp stora sonen i morse så han kom iväg till skolan och sedan somnade jag igen. Mobilen ringde men jag orkade inte bry mig. Stängde bara av ljudet. Nu är jag då vaken sedan en stund tillbaka. Lille sonen sover fortvarande och han pratade i sömnen. Ja jag vet inte vad han sa men pratade gjorde han. Det kändes som han just nu är feber fri men väldig trött verkar han då han sover fortvarande.

Här lyser solen och jag ska städa här hemma lite. Ska hinna ta barnens rum men måste dammsuga och plocka lite i de andra rummen först. Mest är det i barnens rum som det är kaos i. Där kommer det ta tid men ska slänga allt de inte använder, ja sådant som är sönder när det gäller leksaker.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool