Onsdagen den 3/3
Ja då var vi mitt i veckan. Jag är hemma med lille sonen fortvarande som inte mår helt ok än. Han har lite feber fortvarande.
Får nog vara hemma med han denna veckan så att han hinner bli frisk. Vad händer hos er denna onsdag? Hur är vädret? Här börjar snön smälta och solen lyste igår. Ja vårkänslor.
Önskar er alla en underbar onsdag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hej på er alla.
Här skiner solen..Några minus men vad gör det. 
Pia…hoppas han snart blir piggare.
Igår fick lagade de min kabel till tv:n…så igårkväll var det tv-kväll..haaaha.
Idag är det jobb igen och i kväll till B. Har inte sett han sen OS började..hahaha
Ha en bra dag alla.
Kram
Long time, no see. Det var ett tag sedan men det har varit en massa saker på G den sista tiden och nu börjar det äntligen lugna ner sig en aning. Många CV:n har skickats och samtal har ringts, till allt från industriföretag till församlingar. Och förhoppningsvis skall det komma något bra av det.
Planen idag är att kroppen ska arbete istället så att hjärnan kan få vila lite. Så jag ska ut och trampa sönder skare i skogen och använda motorsågen. Måste ha ved nästa vinter också.
Ha en riktigt bra dag på er!!
Här har vi med sol men kallt enligt mig.Är ju frusen av mig så det är nog egentligen inte så kallt 
Är så glad då jag idag fick skjuts in till stan o handla fler flyttkartonger strl stooor! Nu kan vi göra ett ryck o packa färdigt.Nu är det inte många dagar kvar till vi åker 
Det känns så otroligt stort att äntligen få träffa familj o vänner efter så lång tid…känns som en högvinst på lotto!
Pia: hoppas lillen kryar på sig stackarn,och att ni andra inte åker på det ni med.
Mina planer för dagen: Börja med att gosa med kattungarna! Dom är nu tre veckor,helt bedårande och omöjligt att Inte pyssla med dom när man går förbi,haha
Sen blir det packning för hela slanten.Idag är det min stora son som ska laga middag,kebab kött med nått gott till. Han är trots sina 10 år en hejare i köket(med mammas övervakning;)
Ha en bra dag allihopa! 
PillanN: Vilka söta…Ja både sonen och katten. Kommer ihåg när min granne hade en kattunge och vi fick låna den. Man kunde inte låta bli den….Ja man ville ju klämma på den hela tiden och gosa och mysa.
Mia: Bra att de har fixat teeven nu men skulle de inte ha gjort det i måndas??
Sponny: Du lär ju få ett jobb snart. Ta det lugnt ute i skogen bara.
Jag ska till stora sonens skola idag. Möte med lärarna. Sedan ska jag handla på vägen hade jag tänkt mig. Sååå imorgon slipper jag det. Troligen kommer min mamma hit till helgen då…..
Hoppas ni får en bra fort. på dagen.
Det gick bra ute i backen. Åhåhå va kul det var och Åhåhå va trött man är. Muskler jag inte visst att jag hade värker. 
Men man får se det från den goda sidan. 4-5 såna dagar till sedan har jag mer ved än vad jag orkar elda upp nästa vinter. Så screw you Vattenfall!! Inte en spänn till i uppvärmning!! Moahaha!! 
Sponny: Ja det är bra att ha ved och så slipper du ju betala för vattenfall.
Jag var iväg på stora sonens skola och pratade med hans lärare. När jag var på väg dit som halkade jag runt i ett par trappor med barnvagnen och Ibbe sittandes i den. Men det gick bra. Fick bara en rejäl blåmärke i rumpan/låret och just nu gör det ont, men det ska nog ge sig tids nog.
Sen när vi var och handlade så var vi på väg till spårvagnen så ser vi en man och en kvinna komma springandes. Han ramlar, ställer sig upp igen och tar några steg och ramlar igen så han ligger ner. Sen så ställer han sig upp igen. Ja det var som han inte ens hade ramlat, men tror de kunde vara påverkade ut av något och då känner man inte alltid smärta. Kvinnan som var med mannen har jag sett i lite olika ställen här i områden och inte alltid i det bästa skicket eller i bästa sälskapet.