Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 886 ggr
Mirjami-78
0

Lördagen den 6/3

Ja då var det helg och lördag. Hoppas ni alla får en bra sådan. Jag få besök ut av min mamma idag.

Önskar er alla en underbar lördag.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Ja, en riktigt solig lördag ser det ut att bli Skrattande Nu ska jag försöka sova nån timme…  Sätter klockan på 10 utifall jag somnar och sen ska jag gå ut med min lilla Åskar i solen så han får springa av sig ordentligt:)

Hoppas ni får en jättebra lördag!

Och Pia: Ät tårta för mig med *är lite småsugen på det nu* Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Jag har vart vaken sen 7 idag..kan inte sova när jag är ledig…*suck*
Fick reda på igår att jag ska få börja med två veckors praktik på Samhall i Kalmar den 15:e. Sedan bestäms om jag får fast eller inte efter det.

Idag ska jag städa lite innan ungdomarna kommer hem. Handla till tacos som jag ska bjuda på innan B och jag åker till bion sen. Skrattande

Så detta är en perfekt dag.

Kram till alla.Kyss

Ps..Pia…du fyller imorrn eller?

Nordann
0

En solig dag och jag väntar på att en dotter ska vakna efter ep-anfall.Till dess är det bara att ta det lugnt.

Den andra dottern diskar med sin pojkvän,det ni.Hon gör det som extrajobb en månad för att hon vill ha ett par skor som kostar 1200 och det är utöver studiebidraget då förstås..då tyckte jag att hon skulle få jobba för dom.Skönt att slippa disken ett tag är det!

Gullan402
0

soligt och fint väder även här i sydöstra småland. Barnen ute och leker och jag har tagit en paus i städningen. Allt damm och smutsiga fönster är så sabla tråkigt när solen tittar fram. I övrigt ska vi bara ha en lugn och skön helg. I kväll blir det lite extra gott framför TVn till melodifestivalen.

Vi får försöka ladda batterierna inför nästa vecka. På måndag fortsätter jag min introduktion på mitt nya jobb som förhoppningsvis ska leda till ett vikariat på 3 månader samt semestervik.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Mickan78
0

Så härligt väder idag!! Min pappa kom förbi och tog barnvagn med dotter på promenad, själv ska jag deklarera för mitt företag… Alltid lika roligt;)

Det blir middag ikväll med familjen, inte ofta jag ser min bror som jobbar ungefär dygnet runt, så det blir trevligt!

Min dotters pappa var här på förmiddagen, hade en jobbig diskussion med honom så jag nästan kokade av ilska… Det går ju inte att ha vettiga diskussioner när han inte vet något om små barns utveckling, och när han erkänner att han inte heller vill veta… Det bara tar så mycket energi, men nu ska jag glömma det och ta tag i jobbet istället!

Hoppas alla har en bra dag!

Mirjami-78
0

Jag har mamma på besök så därför har jag inte varit här idag. Imorgon ska vi ut och äta på stan…Då fyller jag år så jag blir bjuden på det. Idag fick jag mina presenter…..En flaska Päronkonjak och 1000kr. Sedan så åt vi lite tårta. Imorgon har vi inte så mycket tid på oss då min mamma ska hinna hem också.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool