Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 992 ggr
ingann
0

Söndag 7/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sista dagen på första helgen i mars… Otroligt att snart en tredjedel av året redan gått.. Känns som det var nyårsafton alldelrs nyligen ju… Jag hinner inte med tiden Flört

Hoppas dagen blir lika solig och fin som gårdagen!

Önskar er alla en underbar söndag!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

God morgon på er!!

Ja tiden försvinner. Jag har mamma på besök och ska en sväng nu till jobbet och jobba lite. Sedan ska vi ut på stan och äta lunch.

Önskar er alla en härlig söndag.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Gullan402
0

Såg starten i Vasaloppet, sen ville lillan ha TVn så det får bli radio istället. Men nu är det strax målgång så nu SKA jag ha TVn.

Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!

Nordann
0

Här slappade vi och åt gott idag,fläskfilégryta med ris och äppelpaj till efterrätt.Vi älskar äppelpaj allihopa!Tänkte för en stund sedan att sommaren nalkas och då får jag äta mina älskade jordgubbar igen jag är nämligen helt galen i dem.

Mirjami-78
0

Har idag varit på jobbet en sväng. Där var det någon som hade glömt stänga ett fönster som var svår att stänga. Jag fick till slut skruva loss saker där för att kunna dra igen den och ringa min arbetsledare. Ja som tur var så är det alla fall stängt nu.

Sen var jag ute på satn med min mamma och mina barn. Vi var helt slut när vi kom hem. Nu har jag tvätt i maskinen som jag väntar ska bli klart så ska jag lägga mig och sova sedan.

Stora sonen har en dunder blåmärke på ena benet. Han ramlade över vardagsrums bordet idag när mormor var här och jag på jobbet. Ja han har ont och det är svullet. Ska se imorgon bitti hur det ser ut och om de behövs sökas för det hela.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool