Måndagen den 8 mars
Ja då var det en ny vecka och måndag. Här är det fortvarande minus grader ute och nu är det nog väldigt halt med. Det började bli halt igår kväll då isen hade smält under dagen och frös till under kvällen igen.
Kommer att ta hand om minstingen idag här hemma. Han var helt slut igår så tror inte att han orkar med en dag på dagis än. Han gick runt och somnade lite här och där under dagen. Idag så får han vila och försöka äta ordentligt så får han gå på dagis imorgon vilket jag hoppas att han ska orka.
Önskar er alla en underbar måndag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Varit idag på BUP och fick resultaten om testet som gjordes på min store son i fredas. Den tyder på att han har svårt att koncentrera sig helt klart. Nu kommer flera tester göras.
Sedan så ringde de från skolan idag runt tolv tiden ang. stora sonen. Han hade blivit dålig i magen….så det var bara att hämta han. Hans goa asisten kom och lämnade han på stan så jag inte behövde åka hela vägen för att hämta han. Nu så är det vila som gäller och så får man hoppas att hans mage blir bra snart igen. Är ju magsjuka som går så säkert det han har.
Hej Pia…
Tycker synd om er. Ni har fullt upp hela tiden.
Vila när du kan och försök att ta hand om dej nångång med. Vet att det är svårt när du har barnen jämt.
Men jag tänker på er!!
Kramar!!!
Jag tycker synd om er som har sjuka barn såpass ofta,är glad att mina blivit äldre så de slipper bli smittade av allt jämt.
Vila måste man så man orkar.Jag planerar en ledig helg snart,föreläsning lördag,hotellövernattning och årsmöte söndag.Jag brukar njuta av att bara vara jag och få maten serverad,eget badrum och ingen som ropar på mamma (ja,det gör de allt fastän de är 16 och 18 år).
Tack för era tankar. Jag försöker vila i mellan då jag kan. Har hundra saker som måste göras men kommer att göra dem när jag orkar. Nu ska jag fixa npgot att äta här…Ja så man vet magarna är….