Tisdagen den 9 mars
Ja då var det tisdag. Dagarna rullar på och snart är vi i mitten av veckan.
Vi är hemma här i magsjuka men det börjar vända nu hoppas jag. Så har vi tur så kan vi gå iväg på torsdag till skola/dagis/jobb.
Vad händer hos er denna tisdag??
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Här händer inte så mycket,men jag köpte två nya kuddar på Indiska och tulpaner idag kände att jag behöver lite uppiggande just nu!Hoppas verkligen att magsjukan ger sig snabbt.
Här har vi också barn med magsjuka
Förhoppningsvis är de friska till på torsdag igen.. I morgon är det studiedag så de missar bara en dag iaf:)
Solen har skinit hela dagen så nu börjar iaf istapparna droppa
Hoppas det fortsätter så, så att vi kan få vår och sommar snart:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ja det är nog magsjuka som går lite här och där
Många som verkar åka på det helt klart känns det som och smittsamt är det. Nu är vi på väg att bli bättre.
Ingann: Hoppas ni blir bra med snart….
Nordann: Ibland behöver man det och då får man passa på. Jag börjar få vårkänslor här….Är ju så ljust så länge på ef. nu.
Här var det BVC besök idag. 5 och ett halvt-års kontroll med vaccination. Sedan skulle journalen skickas vidare till skolan.Så nu är Minnan tydligen stora tjejen på riktigt.
Och skönt väder har vi haft också, en 5 plusgrader och sol. Så nu börjar man så sakteliga känna sig som en människa igen.
Usch,stackars er med magsjuka där hemma ..hoppas ni snabbt kryar på er 
Här fösöker jag packa det sista då vi åker på torsdag morgon. Det blev lite ändrade planer angående färddatum på grund av sjukdom hos hon som skulle hämta oss.Nu blir det min mamma som får äran att åka de 120 milen ner med hästtransport…stackaren
ha det bra allihopa
Sponny: Ja nu har du en stor tjej där då. Börjar hon skolan till hösten?? Ja det är ju inte långt kvar.
PillanN. Hoppas nu att flytten ska gå bra för er!! Hade dig i tankarna idag för ja tänkte på eran flytt och om ni hade kommit iväg. Vi får göra en satsning sedan både jag och du när våran ekonomier tillåter…..Vi tar körkort för det skulle både jag och du behöva!!