Onsdagen den 10 mars
Ja då var det onsdag och vi är mitt i veckan.
Magarna här börjar bli friska och nu hoppas jag att vi inte får något annat här.
Jag ska försöka hinna med att städa lite här imorgon. Ja få lite ordning osv. Blir fort upp och ner här då vi är hemma hela fam.
Sedan ikväll ska jag titta på det ökända. Spännande
tycker jag.
Önskar er alla en underbar onsdag….Och hoppas ni får lite sol och fint väder vart ni än befinner er i landet!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Mitt i veckan… Nu börjar jag bli mullrig i magen och må illa
Jag vill inte bli sjuk igen!!! Jag har inte ens tid att bli sjuk.. Jag måste ju iväg till sjukhuset nu på morgonen och på fredag 
Hoppas ni andra håller er friska iaf och får en bra onsdag 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag har varit till IKEA idag med äldsta dottern och svärsonen.Det blev ett skoskåp och småsaker som värmeljus och nya tekulor och sånt.Efter handlade jag en Aaltovas som jag önskat länge,en äppelgrön och nu står den och ser vacker ut med tulpaner i.Den vasen kommer jag att använda mycket,det vet jag!
Det slank med ytterligare några Kivi-ljuslyktor..jag brukar skoja med barnen mina (5 stycken) och säga att de kommer få ärva 20 ljuslyktor var..så nu vet ni ännu en sak jag är "galen" i (den andra saken är färska jordgubbar).
Ingann: Huaaa kan jag bara säga. Jag hoppas du inte får magsjukan. Jag håller på att städa tona här nu efter denna sjukan….
Sponny: Du sliter ute i skogen….Ja inte dåligt det i denna väder.
Nordann: Ja då vet de vad de får ärva alla fall.

Jag håller på att städa här. Jagade bort stora sonen från datan, så jag fick använda den lite nu då. Ska snart återgå till städningen här hemma. Ja så har jag det rent till helgen.
Imorgon ska jag jobba!! Jipiiiiii!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nordann: Ljuslyktor måste man ju bara köpa när man går förbi nån man inte redan har
Bara i vardagsrummet har jag 67+ st.. Det var förra vintern jag räknade dem till 67 och sen dess har fler tillkommit haha Totalt i hela lägenheten har jag 150+ ljuslyktor i alla former och storlekar… Just nu håller jag på att leta efter en "vågig" i smide för 5 ljus att sätta på väggen men hittar dem inte
De fanns i alla kataloger för nåt år sen men då var jag dum nog att inte köpa den…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner