Fredagen den 12/3
Här är jag…
God morgon alla.
Idag är sista dagen på detta jobbet. Sen går jag på nytt på måndag som förhoppningsvis ska ge mej fast.
Ikväll ska jag bara slappa. Vart en hård vecka. Jobbat så hårt att jag knappt kunnat röra mej när jag kommit hem och slappnat av en stund. 
Kram till alla.
Hej Mia!!! Vinkar. Ja jag hade en känsla ut av att du har varit rätt så trött pga. jobbet. Hoppas det blir bättre på det nya stället.
Ibbe har öroninflamation. Vi var ju på Mölndals sjukhus igår och ska dit igen nästa vecka. Får hoppas att det ger sig nu. Har varit hemma i VAB nu i två veckor, börjar bli segt kan jag säga. Vill liksom till jobbet.
Här blir det en lugn hemma kväll med…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Usch ja Pia. Så ont i ryggen som jag haft nu i flera veckor har jag inte haft innan. Det ska bli skönt att byta jobb och jag hoppas att det inte är lika tungt och krävande.
Ni har det jobbigt med. Tänker på er.
Kramar!!
Mia: Ja jag kan förstå att det där jobbet är inget för dig och att det blir nog skönt att du får byta.
Jag har jätte ont i blåmärket jag fick efter att ha ramlat förra veckan. Det börjar bara värka i den helt plötsligt….Men jag tror den håller på att läka helt enkelt.
Ska iväg och handla lite snart.
Så, då var Mathilda i säng och jag kan pausa lite. Det blir en fullmatad helg med barnkalas både lördag och söndag, ett besök hos min farmor och ett besök uppe hos farsan för att få ett nytt område att hugga på genomgånget. Det lär nämligen bli lite ved huggen nästa vecka också, bara det att jag måste vara själv och göra det. Så det blir till att vila allt vad man hinner i helgen.
mia: Lycka till med det nya jobbet!!
Nu har vi varit iväg en sväng. Stora sonen har sådan värk nu i hela kroppen så att han knappt kan gå. Ändå sov han ca 3 timmar idag efter han kom hem från skolan. Ja han har det inte lätt med sin kropp. Ska prata med hab. om detta. De kan inte blunda för detta längre.
Sponny: Härlig med liten egen tid!! Hoppas hon får det roligt på kalasen
Nja, brist på egen tid kan jag inte säga att jag har. Varannan vecka så gör jag hur jag vill och kan vila öronen lite.