Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 1133 ggr
Mirjami-78
0

Lördagen den 13/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja då var det helg igen då och lördag.

Jag kommer ha lite "sovmorgon" fast det har jag haft nästan hela denna veckan. Jag kommer även få besök på eftermiddagen. Sen ska jag börja tvätta även vid tolv tiden.

Önskar er alla en härlig lördag!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Här är vårvädret på G…hihihih…Cool
Solen lyser och man vill bara sjunga.

Idag ska jag försöka tvätta..eller om jag gör det imorrn. Ska bara vara denna helgen.
Det är såååå skönt.

Kram till er alla. Kyss

ingann
0

Hej alla vårglada;) Idag har det varit underbart väder så jag har börjat röja bort snön på balkongen så det kan bli ordning där till sommaren. Jag ska köpa tryckimpregnerat virke och bygga ramar till kattnätet sen..  Nätet jag har nu funkar iofs men med träramar kan jag sätta konsoller och hyllor lite högre så jag kan få golvytan till utemöbler och katterna kommer upp lite högre som de älskar;)

Kim är i Västerås och spelar cup idag. Han åkte redan kl 7 i morse så jag tycker de borde vara på hemväg snart! Fast har spelet gått bra och de kommit till final så dröjer det nog ett tag till:) Tror finalmatchen skulle vara runt kl 18…  Får hoppas att han kommer hem med en medalj till att hänga på sin medaljtavla.. Då är han på bra humör flera dagar haha

Stor kram till alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Nu är det ju redan söndag men jag hamnade här en liten stund sedan. Min barnvakt var här på besök med barnet som hon passade just nu.

Barnen hade roligt kan jag bara säga och jag och hon hade det trevligt. Ja en kanon eftermiddag/kväll. Sedan han jag även tvätta.Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool