Söndagen den 14/3
God morgon….
Då var det söndag. Vilodagen. Vad händer hos er denna söndag??
Hoppas ni får en bra sådan
Nu tror jag att våren är på väg……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon eller god natt…
Här börjar det klia lite smått i ögonen så det blir nog strax sängen:)
Hoppas verkligen våren är på väg nu! Det känns som att vintern har varit tillräckligt lång nu 
Ha en bra söndag allihopa!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jaha fler än jag som är vakna!! Vinkar!!

*vink vink* ja, jag har inte lyckats hitta sängen än haha den har gömt sig 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Inte jag heller men däremot hittade jag flaskan med Päronkonjak i tidigare i natt/kväll så nu börjar jag bli sömnig

God morgon på er.
Jag är precis lika trött som när jag gick och lade mej igår vid halv nio.
Kroppen bar mej inte så jag tyckte det var bäst att sova då.
Men är fortfarande sån efter mer än 12 timmars bra sömn.
Inte bli sjuk nu!!!
Solen lyser och på solsidan på ena väggen så är det 10 grader. GOTT säger jag bara. Våren är här!! 
B och jag ska ut och åka motorcykel sista helgen i mars…hahahah..
Hheheheh….nu har sonens tjej lagt ner två timmar på sminkning i badrummet. Tur vi har två toaletter….
Men huuuur kan det ta såååå lång tid??? 
Jag sitter och väntar på att mina tonåringar ska kliva upp,oj vad de kan sova!Söndagen kommer bli som den oftast blir dvs att vi har "spa"-dag.Vi skrubbar oss extra i duschen,gör manikyr och pedikyr,hårinpackning och sånt.
Mitt senaste påhitt är att göra fotinpackning!Hittade en helt underbar serie med fot och handvårdsprodukter och det var ljuvligt med inpackning för mig som har torra fötter.
Det här med söndags-spa är en ny rutin sedan vi blev bara tjejer i hushållet,sambon hade nog blivit smågalen på oss annars om vi bott i badrummet en hel dag..på den tiden han levde åkte vi ofta och hälsade på bekanta och liknande förutom på sommaren för då gällde bara en sak - åka båt.
Nordann: Var kan man hitta det där fotinpackningarna?? Ja finns det det någon speciell butik som säljer sådana. Låter väldigt skönt det där för fötterna.
Mia: Två timmar….Huaaa Ja det är lång tid. En annan kan vara glad om man får typ 5 min inne på toan utan att barnen skriker bakom dörren. Mia du får vila och vila så att du får nya krafter helt enkelt.
Här blir det mat snart. Barnen är skurade och Ibbe fick sina örondroppar. Sedan ska vi till barnvakten/jobbet.
Fotinpackning hittade jag på en nätbutik e-beatyshop.com.Märket heter Cuccio,italienskt,och finns i flera dofter.Rena lyxen (även priset tyvärr) men jag unnar mig sånt för jag mår gott av det!Jag hittade märket via en nagelolja jag hittade först hos Scratch Nails..så kan det gå.
Två timmar på sminkning..yngsta höll på sådär ett tag men nu har det gått över numer sover hon hellre längre om morgnarna än stiger upp tidigt för att hinna sminka sig.
Ska kika på det där Nordann. Tack för tipset!!
Det fungerar säkert att göra inpackning med andra billigare salvor.Man kan ju prova sig fram,för mig är det här nytt och klart beroendeframkallande.
Nordann: Ja man kan säkert göra en liten egen experiment för fötterna