Måndagen den 15/3
Ja då var det måndag igen då och så har vi en ny vecka framför oss igen.
Hoppas ni får en härlig måndag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Önskar alla en bra måndag,nu knyter jag mig.Ska ligga och vifta på mjuka tårna en stund,sen somnar jag gott.
God morgon!
Vilken underbar dag vi ser ut att få
Här är solen redan uppe och några småfåglar hoppar runt i träden utanför.
Snart är det dags att väcka barnen inför en ny skolvecka:) En kopp kaffe är på gång i bryggaren så sen är dagen räddad;)
Hoppas ni får en superduperbra måndag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon.
Idag ska jag in på mitt nya jobb på praktik. Ska bli spännande. 
Mår bättre idag efter att jag nästan sovit bort hela helgen…*suck*
Ha en bra dag alla. 

Lycka till idag Mia!
Själv ska jag jobba lite senare idag. Har precis skickat ut barnen till skolbussen. Lillan har varit förkyld sen i torsdags men klarade skolan i fredags trots allt. Sen steg febern i fredagskväll och i lördags kräktes hon några gånger pga hostan.
Igår var vi på skyttetävling. Stora flickan kom 2:a i sin klass och vann skjutlagspris för föreningen tillsammans med en annan flicka. (De räknar ihop de 2 bästa resultatet från 2 deltagare ifrån varje skytteförening och min flicka och en tös till kammade hem högsta resultatet tillsammans.)
Ha en bra dag alla!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Mia: Håller tummarna och tårna här att det ska gå bra på det nya stället.
Till er alla önskar jag en trevlig måndag…….
Mia: Lycka till.
Så, Mathildas mamma har varit här och hämtat henne så nu ska jag brygga en kanna kaffe, bre några mackor och sedan upp till föräldrarna och byta om till huggarkläderna.
Får passa på att hugga så mycket ved det går innan tjälen går ur marken, sedan kan vi inte nå detta stället längre. Att köra traktor på en tinad mosse är ingen bra idé. Schlurp…så försvinner både traktor, virke och sponny under ytan.
Så ni får ha en bra måndag allihopa!! 
Lycka till på nya jobbet,Mia.Och om du sov hela helgen då behövde du det,hoppas du är pigg och utvilad nu!
Tack alla.
Dagen har varit kanonbra. Haft info om företaget hela dan. Hade jättekul med de jag var med. Härligt gäng. 
Fick lite andra uppgifter som jag ska jobba med framöver än enbart städ. Lite uppgifter som kräver att man håller koll och kan hålla saker isär och planera.
Men de hade sett att jag var sån…så de satte mej på det. Så i två veckor nu ska jag hänga med en kille på detta. Berättar mer sen vad det handlar om.
Kul när man får lite mer stimulerande arbetsuppgifter.
Så imorrn ska jag vara i Kalmar halv sju…hahahaha…Blir att gå upp tiiiidigt…
Sponny: Du verkar ha haft fullt upp idag. Men ja det är ju bra att ha ved.
Mia: Härligt att höra att det gick bra idag…..
Jag själv har jobbat idag. Varit lite på hugget på jobbet….men det löste sig sedan jag förklarade för min arbetsledare lite saker. Sedan höll hon med mig, för jag visste vad jag pratade om.
Killarna sover….så jag hör varje steg som tas i trappan och varje ljud som hörs i huset här. Skönt att de sover och det ska jag snart med göra!!