Tisdagen den 16/2
Ja då var det tisdag igen då
Jag vet inte vilken fot jag ska stå på för minstingens öron är inte ok än
Nu har de runnit i över två veckor. Men ska söka för detta idag igen för han kan inte gå runt så här. Han har ju ont med.
Hoppas ni får en bra tisdag!! Kram till er!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon Pia och alla andra 
Det låter inget vidare att Ibbes öron inte blir bättre
Hoppas du får tag på öron näsa hals…
Här är det dags att ta sig en kopp kaffe innan mina små troll kommer
Ska vara barnvakt hela förmiddagen…
Ha en bra dag alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Här har det varit totalt kaos. Anton fick ett Ep-anfall som han inte har haft tidigare. Hela hans kropp började darra, tidigare har det varit från vara attacker inte ryckningar. Detta var över på ca 5 sek, men ändå…måste vi åka in nu. Ja ja lika bra att ta båda på en gång till akuten dit vi ska för Ibbe känns varm . När ska detta ta slut…..???
Mackor och kaffe klart så då var det bara att sticka till skogen igen. Hörde att det skulle bli riktigt mildväder med regn torsdag till söndag så efter det är det nog sluthugget i just detta området. Så det blir till att passa på och göra så mycket man kan fram tills dess.
Pia: Hoppas att det löser sig och att akutbesöket ger något.
Hoppas det går bra Pia!
sponny vad drar du fram virket med?
#2 Epilepsin kan förändras när barn utvecklas,t ex under tonåren.När det händer måste man utreda och prova (ny) medicin om det behövs.Hoppas det går bra för er!
KimE: Just nu är det bara sax och krok. Det är ett så pass litet område att det är ganska lätt att dra ihop högar. Sedan är det en Volvo BM med kran som får jobba.
Har du trampat myren? Jag brukar/de också dra fram ved o virke med en gammal BM 430.
Vi kom hem idag på ef. De vet inte exat vad det var för anfall stora sonen fick. Läkaren skulle skicka detta vidare till hans neurolog som kommer få bedöma vad som görs. Känner jag henne rätt så kommer inte så mycket göras. Kände inte igen krampen som han fick. Han tog EKG och allt på stora sonen och allt var ok.
Den lille sonen fick pencelin nu mot öronen. Måste ändra tiden som vi har på torsdag till öron, näsa, hals tills nästa vecka. Börjar han nu inte bli bättre så kan det hända att de får byta ut rören på han. Han sa att det kan vara dem som orsakar detta hela på han så att öronen rinner och har runnit så här länge så nu är det bara vänta och se.