Torsdagen den 18 mars
Ja då var det torsdag då….
Hoppas ni får en bra sådan!!
Vad kommer att hända hos er idag?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
T
Idag ska det shoppas
Pensionen kommer ju idag så då betalas alla räkningar förutom dem som går på autogiro och sedan ska frysen fyllas upp igen… Som tur är så finns det mycket erbjudanden den här veckan 
Vår Ica-butik har bla 2 paket torskfil+e för 25 kr så det ska vi passa på att köpa några paket av och Lidl har billig kyckling och kassler.
Hoppas ni alla får en fin dag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
God morgon på er.
Idag blir det mer på jobbet än igår…ska städa på tre ställen…åka runt och leverera moppar..hahahah…Men bra att det är mer idag. Jag är inte van att bara åka omkring och inget göra. Haahaha..
Var sååå trött igårkväll att jag somnade vid 20,00.
Men jag trivs på jobbet…absolut. Detta var vad min kropp behövde ett tag.
Ikväll ska jag städa av lite här hemma så man bara kan slappa imorrnkväll då det är fredag….igen…
Pia…Hoppas att era sjukdomar lägger sej snart.
ingann….skönt när pengarna kommer så man kan fylla skåpen igen…*L*
Kram till er alla och ha en bra dag. 
Mia: Ja, det är superskönt;) Nu är räkningarna betalda så nu är det bara shoppingen kvar… Ica öppnar nu så det är lika bra att gå innan det blir massa folk 
Ha det bra på jobbet nu! Kram 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag är ledig idag och ska på stan med äldsta dottern.Det är så mysigt att vara på tu man hand och titta på saker som ingen annan i våra familjer är intresserade av.Vi går alltid på Indiska och vi går alltid på café.
Ska iväg och handla nu…..Läget är som den är här hemma. Öronen rinner…och rinner de imorgon med så får jag ringa till öron, näsa, hals igen….
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!