Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1351 ggr
ingann
0

Söndag 21/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så har söndagen kommit. Idag är det inte alls kul att titta ut Obestämd Här snöar det för fullt! Jag var så glad i går kväll att det småregnade så snön smälte undan och nu kommer det nytt vitt elände Skrikandes Jag vill ha VÅR och SOMMAR!!!

Hoppas ni andra har en finare dag!

Min drömdag:

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

God morgon.Skrattande

Inatt har jag sovit så gott….så jag ville inte vakna..hahah.
Var hos B igår och när jag kom hem så vart ungdomarna iväg på en fest. Så jag var uppe till de kom hem.
Sonen lite lullig…hahahah…

Här är det bara mulet..men det ska komma in ett snöoväder imorrn.
USCH!!!

Härlig bild ingann…hahahah…Jag älskar den hunden!! Kyss

Kram till alla.

ingann
0

Tack:) Han är underbar!  Igår lärde jag honom nåt jättekul haha När jag säjer "Var är miffot" så springer han och slickar Kim i ansiktet haha

/Ingalill

[mia-38]
0

*asg* Skrattande Ni är för härliga..hahahahhahh…..miffot..hhahahahahh

ingann
0

Haha ja, det var Kim som började kalla mig miffo så då lärde jag Åskar att det var Kim som var det *s* Jag måste ju få medhåll från nån även om det är en hund Tungan ute Kims kompis som sover här (de sover fortfarande) skrattade så han höll på att kissa på sig;)

/Ingalill

Mirjami-78
0

Ja då var det söndag igen då. Jag har sovit väldigt bra i natt men var ju helt slut efter allt skurande igår kväll. Nu är det rent i barnens rum. Torkade listor, golv, tapeter där inne. Jag kröp på golvet så rent ska det vara nu alla fall. Ska bara ställa ner nu alla leksakerna där inne och fixa några saker till. Sen är det bara resten ut av lägenheten kvar men det går fort jämfört mot gårdagen för det är inte alls så mycket. Sen kanske vi hinner ut en sväng med om vi har tur.

Ja man vi ju ha vår och sommar nu helt klart.SkrattandeIdag har vi soligt här och jag tror det är plus grader med.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

KimE
0

Nej hoppas att snön ligger kvar länge. Dotra ville åka skidor så vi har varit ute en sväng ,vi hade med fika o.