Tisdagen den 23/3
Ja då var det tisdag!!
Idag ska vi till öronläkaren igen. Håll tummarna för oss att minstingens öron är något sådär ok nu så att vi slipper ta ut rören!!
Jag önskar er alla en underbar dag helt enkelt!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu har vi varit hos öronläkaren idag. Nu är vi sjukskrivna i två veckor. Mer kan det bli sa läkaren. Hans öron är alltså inte ok än. Nu fick han en ny antibiotikakur och jag ska fort. med dropparna i örat på han. En bedömning kommer göras nästa tisdag om man ska ta ut rören eller inte.
Men oj så jobbigt för er allihopa.Det drabbar ju hela familjen om en är mycket sjuk vet jag av egen erfarenhet.Önskar verkligen att han kryar på sig nu och att din äldre son också får hjälp.
#2 Tack…och ja detta kommer nog ordna upp sig snart hoppas jag. Ja man får tänka så när det är jobbigt i mellan….
Hallojsan…
Hoppas verkligen att Ibbe blir bättre nu.
Här håller jag snart på att gå upp i atomer. Sonens flickvän fortfarande kvar och är tjurig på sitt lilla vis.
Ja ni som har tonårsdöttrar kanske vet hur de kan vara…*suck*
Jag är trött efter 10 timmar borta och fullt ös på jobbet..och sen kommer man hem till tjabb och tjurigheter.
Jag HOPPAS verkligen att hon ska hem till sej imorrn.
Pengarna hon fick av sin mamma till mat hit har hon köpt upp på att pierca sej…till godis…nudlar och dylikt.
Igår fick hon mat här men ICKE idag.
Ska bara slappa i soffan ikväll..ska bli skönt…:-)
Mia…så hon går och gör sådant med pengarna istället….Nee säger jag bara. Hon borde ju se till att hon får mat i sig först innan hon gör annat med pengarna. Ja hon tar väl för givet att andra ska ge då….