Lördagen den 27 mars
Ja då var det lördag och då har vi helgen framför oss. Idag får de flesta sova ut, fast inte jag. Ska upp i tid och iväg med barnen till barnvakten för kommer åka bort en sväng idag och detta helt utan barnen.
Jag önskar er alla en underbar lördag och hoppas vi får bra väder!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hihi,jag åker också iväg idag med jobbet.Föreläsning hela dagen och sedan stannar jag på hotellet och sover ut.Oj,så skönt det ska bli!
#1 Ja passa på att njuta!! Det kan du behöva
Hoppas du får en bra dag.
Här blev det att vakna redan halv 7 när en kompis ringde och tjattrade;) Sed har jag hunnit haft kaffebesök på morgonen med.. Nu är det dags att ta vovven på en runda och så blir det nog lite städning senare:)
Hoppas ni får det bra på era barnfria dag Pia och Nordann 
Ha en bra lördag alla!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Tanken var att köra upp till mina föräldrar och dra ut den sista veden idag. Men imorse messade mamma och sa att pappa fått maginfluensa. Så det blev att jag och Mathilda körde upp till min moster och hennes man istället. Av någon konstig anledning har hon faktiskt aldrig varit där. Så det var minsann på tiden.
Och det hade fötts lamm där igår morse och de hade en kanin i en bur. Tro inte att det blev ett uppskattat besök. 
Så nu är vi hemma igen, lyssnar på regnet och Mathilda leker med sitt "lördagsgodis." Hon undrade om hon kunde byta godiset mot en lego-polisbil istället. Och pappa gick med på det.
Hej på er alla. Barnvakten ringde och talade om att det hade gått alldeles utmärkt med barnen. Jag har haft en alldeles underbar dag med de jag var med/var hos!!
just nu har jag huvudvärk som bara den….och ska försöka få i mig lite mat innan jag ska hämta barnen.
Sponny: Kan tänka mig att Mathilda hade det rolig med alla djuren
Ingann: Då var du uppe med tuppen som jag då
Hoppas du med har haft en bra dag.
#4 Klok dotter du har som byter godiset mot lego.
#5 Kul att du hade det underbart!
Jag har haft det bra,det var skönt att komma hemifrån lite.