Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 691 ggr
Mirjami-78
0

Måndagen den 29/3

Ja då var det måndag igen då. Jag blir hemma med Ibbe som har blivit sämre nu så får börja morgonen med att jaga de på öron, näsa, halsmottagningen. Jag hoppas att detta ska snart vända men ja allt tar sin tid.

Vad har ni för er denna måndag?? Hoppas ni får en bra sådanSkrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Men herre jisses vad långdraget det är för lille sötnosen!  Hoppas du får tag på en duktig barnläkare som vet vad den sysslar med snart! Så där kan ni ju inte ha det Obestämd

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ingann…..Jag svor nästan inne hos läkaren idag. Visste inte vilken fot jag skulle stå på. Han säger bara att ja han mår ju bra nu, leker osv. Ja sa jag Skrikandes men just nu är han övertrött så då blir han så här. Ja han skulle ha sett pojken efter ca 10 min då han var helt borta sittandes i vagnen…..Så ja vad ska man säga till dessa läkare i mellan….Obestämd Ja jag vet inte. Men ska ringa hans mottagning till morgonen på Mölndal så där känner de ju till Ibbe redan.

Han blev alltså sjuk den 28 feb. Sedan dess har han varit sjuk mer eller mindre hela tiden. Ja först var det ju feber, sedan började öronen rinna osv. Ja blir inte klok på detta….Att de inte kan hjälpa han så att han blir bra.

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Uppe med tuppen idag igen..hahahah..

Usch..stackars Ibbe. Hoppas att det snart vänder för honom.

Var hos min B igår…hihihi…så jag svävar lite på moln nu. Han hade löst ett sudoko och ska skicka in. Han frågade vilka av alternativen jag tyckte var bäst som man kunde vinna. Det var med hotell, middag och nåt evenemang. Så han skulle skicka in och sen kan vi hoppas på att han vinner…hhihihihi…Han är bara för gooo. Tungan ute

Snart dags att styra bilen mot arbete.

Ha en bra dag alla.
Kramar!!!Kyss

Mirjami-78
0

Inte mycket sömn jag fick i natt. Ibbe knällde och grät i sömnen. Ja så när jag väll skulle sova blev det inte mycket ut av det. Fick tiden som vi skulle ha haft imorgon ändrat tills idag till hans öron läkare. Tårarna forsade på Ibbe i natt när han skulle undersökas utav läkaren. Han sa jag har ont i öronen. Drog upp tröjan och läkaren fick lyssna och lät han titta i öronen medan tårarna rann på han.Gråter Tyckte så synd om han, men ändå var har han så duktig.