Tisdagen den 30/3
Jag då var det tisdag idag. Sedan är det bara två vardagar kvar på denna vecka då fredag är en en röd dag.
Jag blir hemma med den lille hela denna veckan då hans öron inte är ok än men det hade blivit bättre
Han fick lite gott sedan efter läkarbesöket. Han gick in själv i undersökningsrummet fast tårarna sprutade på han och han kämpade nästan inte emot när de skulle titta i hans öron. Förra gången skrek han rakt ut att nu räcker det.
Jag hoppas ni får en härlig tisdag
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Oh, hoppas verkligen det är på väg att bli bättre nu! *håller alla tummar och tår*
imorgon ska jag på läkarbesök kl 8.30 så det blir att gå upp extra tidigt:( Jag har fått en ny läkare på VC och han vägrar skriva ut recept till mig utan att ha träffat mig innan
herre gud säjer jag bara… jag brukar träffa läkarna en gång per år och resten av tiden får jag över telefon. nu är det bara 3 månader sen jag var där sist men läkaren har alltså bytts ut och vill väl dra in lite pengar antar jag… jag har ätit samma medicin i snart 11 år och vi justerar styrkan vid det årliga besöket efter att läkaren har kollat lite med neurologen.
men men… jag måste ha medicinen så jag får väl kasta ut pengar jag inte har på ett onödigt läkarbesök hos en allmänläkare.. har jag tur så kanske han kan ge mig mina salivstimulerande tabletter på recept med;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann: Vissa läkare kan vara besvärliga. Hoppas du får ut de medicinerna du behöver att ha. Jag ska snart lägga mig. Känner mig inte helt pigg. Mycket krafter som går till barnen och deras sjukdomar men jag hoppas att detta vänder snart.
God morgon alla.
Jag sitter i valet och kvalet om jag ska våga ge mej iväg idag.
När jag skulle hem från jobbet och hade kört ca en halvmil så blev jag yr i pannan. Bland all denna trafik.
Jag kunde svänga in på en mindre väg längre fram och stanna. *puh*
Stod där i ca 10 minuter innan jag kunde köra igen. Men det kändes inte bra att köra vidare.
Känner mej fortfarande lite snurrig men inte som igår.
Vill inte ringa in mej sjuk nu när jag precis blev fast anställd igår.
Kram till er.
Mia…hoppas det hela löser sig. Bättre vara hemma då om man är rädd att man inte kan ta sig fram till jobbet. Men vet du vad det är?? Varför du mår som du gör?