Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 863 ggr
Mirjami-78
0

Långfredag

Ja då var det långfredag då. Jag är hemma hos min mamma om jag inte kollar in här så ofta så ni vet vart jag håller hus.

Vädret här ser bra ut så vi ska nog ut en sväng idag. Ska till kyrkogården till min pappas grav och sedan ska vi köpa en en gångsgrill för vi ska grilla senare idag…..

Hoppas ni får en härlig fredag alla!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Halloj alla.Skrattande

Är en lugn dag idag. Haft tandvärk inatt och har änObestämd…Och jag som inte har råd att gå till tandis..men det kanske lugnar ner sej.

Annars blir dagen lugn. Har tvättat…nu står en Janssons i ugnen.Tungan ute Sonen äter hos sin farmor idag.

OCH…Emil kom preliminärt in på IT-programmet i Kalmar. Tror det ska mycket till om han inte skulle komma med i det slutgiltiga i juli. Men man vet ju aldrig…Håll tummarna. Skrattande

Vädret är kanon. Sol och 10 plus.

Ha en bra långfredag alla.

Kramar!!Kyss

Nordann
0

Lugna gatan här idag,de flesta barnen är borta så jag bara tar det lugnt och planerar balkongen för det ska ju bli sommar nångång i år med.

GLAD PÅSK till alla!

enhendigman
0

Hej, ville bara berätta: jag har fått ett jobb, ett jättebra jobb, och jag har träffat en underbar tjej, jag mår toppen och livet ler verkligen igen!!!

[mia-38]
0

Hej ..

Stort grattis till jobbet och flickvännen. Skrattande Dubbel lycka kan man säga…*L*

Kram

Nordann
0

#3 Grattis!Det är alltid roligt att ta del av andras glädje.

Mirjami-78
0

#3 Grattis till både jobbet och flickvännen!!!

Jag är fortvarande kvar hos min mor. Barnen är ute och leker och mormor är med dem. Jag ska snart iväg och handla lite mjölk om man kan hitta en butik som är öppen idag.

Igår kväll var vi iväg på bio. Jag och stora sonen såg filmen Farsan…Den var rolig. Den är inspelad i staden jag  är i nu och i områden som jag har växt upp i så jag kände igen de flesta ställen på filmen.

Hoppas ni alla får en fort. trevlig påsk!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool