Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 840 ggr
Mirjami-78
0

Onsdagen den 31/3

Ja då var det onsdag och sista mars. Tiden bara försvinner. Ja vart tar tiden vägen…..Obestämd

Ja här kommer inte hända mycket mer över det vanliga men jag hoppas ni får en underbar onsdag.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Mirjami-78
0

Väntar nu svar från min arbetsledare ang. var jag ska jobba nästa vecka då jag ska över till en annan tjänst vad jag har just nu. Ja vet inget just nu….Och väntar med spänning om jag kan få heltid som jag hoppas på. Ja återstår att se om hon har lyckas få tag på min kommande arbetsledare.

bfee
0

Pia:
Oj, ny tjänst. Det var som tusan… GRATTIS!!! Vad skönt för dig, hoppas bara att det blir till det bättre. Försök påverka det så du slipper jobba ihjäl dig, så som du gjort på din nuvarande tjänst. Inte kul o måste börja tidigt, jobba hela dagen, hämta barna, hem o äta, o sen måsta ta med barna till jobbet igen i nån timme för att få ihop sina timmar…

Mirjami-78
0

bfee: Det är nog slut med kvällsarbete nu!! Jag får en ny chef och hon verkar bra. Sedan ska jag bara städa…Inget kök att behöva springa och slita sig till och få allt att fungera där och skura efter vikarier med tanke på att kontrolanterna kan dyka upp osv. Såå ja jag tror detta kommer bli bra. Detta var inget jag själv har begärt men det är omorganisation inom städet där så därför hamnar jag där.

[mia-38]
0

Låter bra Pia. Du har slitit som ett odjur på det där jobbet. Skönt nu att det kommer att bli lugnare där för dej. Du har mycket hemma med.

Kram till dej.Skrattande

Mirjami-78
0

Ja Mia om inte annat så kommer jag nog ha mera fasta arbetstider. Iförsig det är ju jag själv som har velat städa på kvällen, men alla fal nu har jag bara en arbetsuppgift att tänka på så det blir lättare så och sedan vet jag att det är jag som ser till att det är rent och snygt.