Söndagen den 4 april
Ja då var det söndag igen då. Vi ska åka hem idag från min mamma.
Hoppas ni får en bra söndag alla
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Tack,den var bra till för ett tag sedan när den blev mindre bra.Dottern med epilepsi fick anfall inne på toaletten och ett stort så hon fick ligga på badrumsgolvet ett tag tills hon vaknade till.När det är så kan jag inte direkt göra något annat utom att sitta och läsa och vänta.Nu sitter hon och ser på film iaf,hon är mest förvirrad och har lite svårt att prata.Hoppas resten av dagen blir bra för oss och för alla andra!
Hej på er.
Men usch Nordann. Hoppas flickan din snart mår bättre. Otäckt med sånna anfall.
Jag sitter här och vet inte om jag har ont i örat eller tandvärk..Men har bestämt för att beställa tid till tandis på tisdag.
Bäst att kolla det…Har inte direkt ont i en tand…men har inte kollat de på ett tag nu så det är lika bra. Och jag som har sån tandläkarskräck!!
Dagen har annars varit lugn…nästan fööör lugn…
Ikväll blir det tv och soffan…
Kram till alla.
Nordann: Hoppas att dottern blir bättre!!
Mia: Inte lätt det där. Jag hatar med tandläkaren och ännu mera efter besöket….Ja när man står där med räkningen.
Nu är jag hemma. Lite förkyld är jag. Den lille somnade på vägen hem för han var så trött. Jag ska med snart lägga mig har jag tänk alla fal att jag ska göra.
Dottern mår bättre nu,hon har piggnat till så det lär bli sent ikväll.Det finns många underliga saker med anfallen,dels blir hon ju enormt trött men hon kan också bli pigg,oftast somnar hon som vanligt på kvällen men ibland vänder hon på dygnet ifall hon sovit på dan (efter anfall).Annars är jag väldigt van med dessa anfall för hon har haft dem i 15 år nu.Det är värst de gånger hon ramlar såklart men även tråkigt som idag när hon blir liggande på golvet (jag har lärt mig att man inte ska flytta på henne,det är skadligt för både hennes och min kropp).
Ha en fortsatt skön kväll,vi ska gå och vila magarna nu efter kladdkaka på kvällskvisten!
Nordann: Jag vet hur det är när anfallen kommer. Min son har ju med Ep och det är väldigt jobbigt när anfallen börjar komma. Jag hoppas att ni idag får en anfallsfri dag och att du har kunnat sova något inatt. Du är helt otrolig som orkar med allt det där ensam!!