Godkväll onsdag 14 april
Väntar på Grey´s Anatomy och känner mig rätt nöjd med min dag.
Har äntligen börjat röja och sortera på vindsförrådet, vilket kommer att ta vääääldigt lång tid att avsluta.
Alicia och jag har bakat bullar och Jennifer kom hem från skolan ungefär som sista plåten stod i ugnen. Hon har faktiskt fått cykla till/från skolan både igår och idag, vilket gått alldeles utmärkt.
Både mina föräldrar, min farfar och min "särbo" med anställda har fått nybakta bullar, jag gillar nämligen att baka mer än jag gillar att äta fikabröd och dessutom är frysen liten i min lägenhet.
Just ja, enda knaset idag var väl att vår ponny varit på rymmen igen, vilket stora hål i mina föräldrars gräsmatta skvallrar om. Attans vilken Houdini hon är, jag blir så less. Stallet ligger nämligen bredvid järnvägen, så man vill ju gärna att de håller sig i hagen. Nu får hon åter igen gå i den"rymningssäkra" hagen vilket tyvärr även innebär att hon inte ser de andra hästarna, vilket inte är bra. Trots det är det mer välkommet med en levande ponny som får vara ledsen tillfälligt, jag måste fixa staketet IGEN
innan hon får gå ut i ordinarie hagen.
Jaja, är det inte exmän, så är det djuren eller barnen.
Kan någon kanske tänka på en trött mamma som vill ha lite lugn och ro???
Ha en trevlig kväll allihop
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jag kan tänka på dig lite grann. 
Fy vilken dag detta blev. Men en fördel är att jag har bestämt mig för att ringa ett riktigt viktigt samtal imorgon i alla fall. Så inget riktigt, riktigt, riktigt ont som inte har något pytte, pytte, pytte-litet gott med sig.
Jag har jobbat hela dagen låååång!! Köpte inlägg i skorna igår för ena hälen och det FUNGAR!! Jippii så jag dansar runt nu utan att få ont. Gillar stället jag är på nu….De har kaffe maskin och vatten aparat. Jag har börjat dricka kaffe för det finns ju då mycket man kan mixtra där.
I slutet av veckan ska jag då få reda på var jag ska vara. Enligt min chef alla fal och får se om hon stackarn har lyckats lösa det hela nu…För hon får verkligen kämpa och slita har jag märkt. Sedan är hon en bra chef upplever jag henne som.
På lördag ska vi iväg hem till "gamla" chefen. Sista gången vi är samlade som en arbetsgrupp…..Känns lite så där men ja nya utmaningar väntar….
Sänder en tanke till både dig Bettan och Sponny!! Jag vet hur det kan vara ibland här i livet är det inte det ena så är det andra…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för tanken. *kram* Men om inläggen funkar så får du dansa lite till länken jag skickade innan, Pia.
Och inte kan jag undanhålla något så här bra för er andra heller. Tack och lov för boogie woogie, hade den inte funnits vet jag inte vad jag hittat på idag…
Jaaa..Sponny….Du spelar musik och jag dansar

Men musik kan säga mycket helt klart….och det ger en nya krafter!! Ja vad vore livet utan musik!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!