Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 1276 ggr
Mirjami-78
0

Måndagen den 19 april

Ja då var det måndag igen och vi har en ny vecka framför oss.

Jag vet inte så mycket än vad som kommer att hända idag mer än att jag ska jobba som vanligt, men kommer att vänta samtal från min chef om jag måste åka till ett ställe och hjälpa till där troligen är en som sjuk idag. Såå det är bara att vänta och se och se glad ut…..

Säger nu god natt och god morgon till er alla och önskar er alla en underbar måndag!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, nu är det ny vecka:) Dags att hoppa i sängen och lyssna på lite radio…

God natt alla!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

God morgon på er.Skrattande

Ja nu är det måndag igen och dags att jobba. Pust.

Jag hoppas verkligen att denna veckan bli bättre än den förra.

Min Tisse kom till mej i drömmen inatt och berättade att han har det bra nu.

Ha en bra dag alla.
Kramar!!Kyss

Mirjami-78
0

Mia…vad härligt att han hälsade på och talade om att han har det bra alla fal!!

Är på jobbet nu och bara kikar in här…Hoppas dagen blir bra!!

sponny
0

Go'middag!

Va skönt det måste ha varit Mia.

Har väl bara en sak planerad idag. Ska se om jag kan få tag på en ny uppsättning sommardäck och ringa tillbaka till ett par ställen jag skickat mitt CV till. Måste ju se till att de vet att man lever.

Ni får ha det så bra idag!

sponny
0

Däck=4000 spänn. Det satt som en fläskläpp det. Obestämd

Nordann
0

Jobbar som vanligt.Solen lyser idag och penséerna lever än (jag satte ut dem och så började det snöa) ute i balkonglådorna.Fönsterputs väntar när det blivit bättre väder igen!

[mia-38]
0

Halloj alla.Kyss

Idag är det en positiv dag! Äntligen!!
Fick reda på att det jobbet jag sökt på Samhall, att det blev mitt. Jag ska jobba med det administrativa 33% av tiden..resten ska jag vara inne i tvätten…inte så kul kanske…men kul att jag fick det i admin.
Skrattande Så nu är Moppbilen ett minne blott…tack och lov. Det har bara strulat!!

Ja Sponny…fy fasiken. Däck är inte billigt. Tyst

Nu ska jag snart på kalas till min systerson som fyller 19 idag.
Sen ikväll blir det soffläge.

Kram till alla.Kyss

Mirjami-78
0

God eftermiddag på er alla. Är just nu hemma efter arbetsdagen. Smet in på ICA på vägen hem innan jag hämtade den lille och fyndade igen. Ja ni vet hur jag är när något ät billigt. Ja nu var det billigt…Annars skulle jag inte köpa något.Glad

Sponny: Är inte avundsjuk på det där med däcken….Dyrt som attan!!!

Mia: Roligt att du fick jobbet….Hoppas du får det roligt på kalaset.

Min underbara chef ringde idag….Ja bara för att kolla hur jag hade det!! Inte ofta de ringer bara så….Sa till henne att jag började jobba 6.30 i morse och då sa hon att du ser till att gå hem tidigare idag då.

Bettan1975
0

Jennifer har haft ridlektion idag, de hoppade och hon fick den piggaste odågan till ponny. Han for runt som ett skållat troll, men Jennifer klarade det galant.

På läktaren satt jag med Alicia som hade smörgås och juice med sig som fika, man får ju lov att muta henne lite när hon alltid får vänta på syrran.

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på mig och funderar på om jag inte ska lämna den på för gott, den utgör ingen större skillnad med ansiktet under i alla fallCool

Nej, bäst att tvätta sig, för jag skrämde just slag på ena katten och det börjar närma sig CSI.

Imorgon SKA jag ta itu med familjerättens vårdnadsutredningspapper, suck!

Ha en bra kväll/natt allesammans!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

sponny
0

Har precis läst om Pettson och katten Findus och Mathilda ligger och leker i sin säng. Det blev inte en bra dag idag. Väldigt mysko känsla hela dagen, men som väl var lättade det när Mathilda kom. Nedstämt och ingen energi i kroppen. Förhoppningsvis får jag reda på hur det ligger till imorgon.