begär jag för mycke!
Jag har nu i 9 månader haft ett särbo förhållande,vill helst träffas 4-5 dagar i veckan men han tycker jag kräver för mycket tid!hur ska jag göra ,har 4 barn,han inga, men han har varit ensam i 4 år och mest tillbringa sin tid vid datorn,,,och jag varit gift och därmed har ju jag blivit van att ha någon dygnet runt och bolla allt med,,,men älskar denna kille och vill ha han kvar,något tips?
Svårt att säga om du begär för mycket för vi alla är ju olika. Jag kan förstå dig att du kanske vill träffas oftare än vad han vill då du har varit gift osv.
Men kan ni inte prata igenom det hela och försöka komma överens om vilka dagar ni ska träffas?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Ingen aning om du kräver för mycket, alla är olika. Jag träffar i princip bara min nya särbo varannan helg, när barnen är hos sin pappa, men vi pratar i telefon varje dag.
Jag är faktiskt lite rädd för att sätta för stor press för han har aldrig bott ihop med någon trots att han är 34 och är van att kunna göra som han vill och dessutom är han egen företagare och företaget tar massor av tid. Jag har ju både barn och stora problem med mitt ex och vill därför inte chocka min särbo alltför mycket allför fort.
Tyvärr finns det nog ingen annan lösning än att prata igenom det ordentligt, så att ni båda får möjlighet att förklara hur ni ser på saken.
Hoppas det löser sig!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Som nu har särbon och jag träffats torsdag, fredag, lördag ( sov hos honom ) söndag mor5ron, söndag kväll och ikväll. Jag bara älskar det!
Men vi bestämmer aldrig att vi ska ses eller så. Sen pratar vi i telefon varje kväll dom dar vi inte ses.
Han har sina intressen och jag mina: Jag tycker det är viktigt att vi kan göra saker på egen hand.
Problemet blir om vi vill ses varje dag.
Kan tycka det är skönt att vara ensam ochså.
Jag förstår hur du tänker.
Viktigt är att ni kan prata om det och jämka ihop er.
Lycka till!