God förmiddag 21 april
Idag har jag och Alicia satt upp studsmattan i en utav hagarna nere i stallet. Skyddsnätet måste jag vänta med tills jag får hjälp i eftermiddag. Attans vilket jobb det var, jag har mjölksyra i armarna
Vi ska snart ner till stallet igen för att mocka, vi var tvungna att åka hem och få något i magen. Självklart sitter vi vid bordet och ser hur snön börjar virvla omkring utanför.
Förbaskat, jag visste att jag inte skulle låtit mig övertalas till att sätta upp studsmatteskrället förrän april passerat.
Ha en trevlig dag
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Har hämtat Mathilda på dagis och ska snart lämna henne igen. Hon och en av hennes dagiskompisar hade pratat ihop sig om att de ville leka tillsammans i eftermiddag. Så efter ett samtal till kompisens mamma så bestämdes det att jo, det kunde de ju göra. Så detta blir faktiskt första gången hon ska iväg och leka hos en kompis. Hon börjar bli stor.
Och då hinner jag ju skicka en ansökan på ett jobb som har "lite" med min kakel-utbildning att göra. Säljare i fackhandeln, man kan kanske få lite kontakter i alla fall.
Hoppas, hoppas, hoppas…..
Jag har jobbat idag som vanligt. Sedan var jag till doktorn för mår inte bra. Var ju förkyld för några veckor sedan och detta har nu satt sig i bihålerna på mig och jag har feber just nu. Fick pencelinkur och ska försöka jobba de två dagarna som är kvar på denna veckan.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!