Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 1188 ggr
Bettan1975
0

God morgon torsdag 22 april

Snön vräker ner och plogbilarna är ute. Det är kaos på vägarna eftersom de ändrade reglerna för vinterdäcken och jag ska snart skjutsa Alicia till dagis i snigelfart.

Jennifer har studiedag idag och ska fylla i sin unikum-sida inför utvecklingssamtalet.

Själv ska jag söka ett par jobb som jag hittat och så ska det göras rent i kaninburar och kattlåda. Måste nog åka och låna mina föräldrars dammsugare och ta en tvättid också.

Ha en bra dag och kör försiktigt om ni har samma busväder som här i norra Uppland

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Ojdå…så ni har snöFörvånad Jag som trodde att det var färdig snöta nu när det är snart maj.

Kikar bara in en snab sväng och ska fort. jobba. Hoppas ni får en bra dag alla!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi strålande sol idag:) Igår hade vi snövädret ni har idag…

Pratade med mamma i telefonen i morse och då var plogbilen utanför henne;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag eftersom jag inte kan städa med min hand:( När jag ringde VC så ville de att jag skulle avvakta några dagar och se om det går över..  Men hur 17 ska jag få nåt gjort tills dess då? Jag kan ju inte ens lyfta en sked som det är nu… Jag var handikappad med armen förut men nu funkar inte något med högern..:(

Hoppas ni alla får en bra dag!

På bilden: En nybadad Åskar som försöker torka sig på sin handduk:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ingann…vilken härlig bild!!

Jag har vilat nu på kvällen för mår inte helt ok. Nu ska barnen få lite kvällsmat och sedan är det sängen som gäller. Imorgon får jag nog lite sovmorgon…Jipppiiii och store sonen åker troligen till mormor.

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[mia-38]
0

Hahahah..ingann….din hund är verkligen ett charmtroll!! Skrattande

Bettan…Jobbigt med snö…

Pia…Hoppas du mår bättre nu.

Jag är inte så aktiv nu utan tar det lite lungt…därav mina sena inlägg..hehehe..

Sitter mycket vid datan på jobbet och har inte orken till det riktigt när jag kommer hem.