Fredagen den 23/4
Då var det fredag igen då. Dagarna försvinner bara känns det som. Idag är sista arbetsdagen för denna veckan och sedan är det helg som vi har framför oss.
Jag önskar er alla en underbar fredag….Nu ska jag lägga mig då klockan har blivit så mycket att det är tid för det.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Nu är jag vaken och ska snart ge mig iväg mot jobbet. Minstingen ska till barnvakten….För dagis har stängt idag.
Dottern lämnad på dagis och strax efter 9 ska jag få de nya bildäcken. Så det får bli en snabb kopp kaffe innan dess. Sedan är planen att det ska bli film och pannkakor ikväll. Lite mys så här på fredagen.
Ha nu en bra dag allihopa!

Sol idag, men minusgrader så det var halt när jag körde Jennifer till skolan. Jg är trött eftersom min särbo kom hem till mig halv 12 inatt och fick en nattmacka och sov till kl 5 innan han var tvungen att åka ut på ett larm. Jag skulle gärna vila ett par timmar nu, men det går inte för Alicia är ledig från dagis idag.
Mycket att hinna med som vanligt. Fylla i ansökan till en utbildning jag vill gå och så har jag lovat min lillebror att hjälpa honom att packa kartonger eftersom han ska flytta. Han är lika seg som vanligt, lägenheten ska vara tom 1 maj och han har inte gjort ett skit ännu, suck!!!!!
Först tänkte jag försöka få lite ordning i min egen lägenhet, måste åka till mina föräldrar och låna dammsugaren igen.
Lovat barnen tacos ikväll, mums!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
God morgon alla
Är hemma idag med världens huvudvärk som inte ger med sej.
Veckan har annars vart bra med nya arbetsuppgifter. Men mycket att ta in. Jobbar i Excel och det är inte det lättaste..hahahaha
Blivit god vän med en av de som lär mej…kul…så han och jag snackar ganska mycket.
Vädret är blåsigt och lite kallt.
Ha en bra dag alla. 
God eftermiddag….Ska snart sätta ett barn på bussen/tåget till mormor. Sedan ska jag till jobbet igen. Den lille är hos barnvakten som han höll på att rymma ifrån redan…..
Jaa, han var uttråkad helt enkelt så han tänkta ta sig en promenad vid bilvägen. Jag sprang efter då de var nere på mitt jobb……
Så jag måste ner och jobba lite till pga. att det var för mycket folk. Kunde ej städa lokalerna så jag ringde till min chef och hon sa att det är ok att jag tar dem ikväll istället.