Arbetspolare...
På mitt jobb som jag bara har arbetat på ca 1 månad så finns det en karl som jobbar. Han kom fram till mej och sa att han kände igen mej från en dejtingsida.
Jaha, tänkte jag. Sen var det inte mer med det. Påsken kom…och när jag kom tillbaka efter påskledigheten så kommer han fram till mej med en gång på morgonen och säger vad hans nicknamn är.
Sen flinar han och går.
Vi började prata en del genom datan….Så fort vi kom hem från våra jobb.
Nu har jag bytt arbetsuppgifter på jobbet och han lär upp mej.
Jag är med han 4 timmar och med en annan 4 timmar.
När andra nämner något känsligt på skoj så blir han illröd i ansiktet och ska gå ut och röka..hahahaha
Han skriver mycket på Facebook och även på MSN. Han skickar godnatt-sms och dyl.
Jag får vibbar av att han är lite intresserad. Men på vilket sätt? Som enbart kompis eller mer i framtiden?
Jag vet att det är svårt att säga nåt för er som inte ser det i verkligheten.
Men jag ser att han tittar ibland om han står på ett längre avstånd från mej. Tittar jag tillbaka så ler han och vinkar..hahahah.
Vilka vibbar får ni av detta?
Mia…han är nog inreserad. Den känslan får jag alla fal. Ja menar så som han beteer sig. Du får flörta tillbaka och se hur han tar det
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Pia….
Hahahha..jag vet inte. Jag har det ju bra med B…
Fast jag är jäkligt nyfiken på denna…han är mysig på nåt sätt.
Han sms:ade mej i eftermiddag eftersom jag vart hemma för yrsel och huvudvärk idag.

Hmmm….låter som om Mia har hugg på G.
Konstigt det där först tycker man det känns som om det inte finns någon som skulle kunna vara intresserad av en och när man väl funnit någon tänkbar kandidat så börjar man inse att fler verkar intresserade.
Kan det vara så att man ger en annan utstrålning och slappnar av när man väl börjat dejta så att andra tycker man verkar mer mottaglig.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Mia….något är det helt klart. Bjud han på en kopp kaffe och baka något gott till och snacka med han…Så lär det ju komma fram vad han vill

Bettan….Ligger nog något i det du skriver.
Heheeheh…Vi snackade ett tag genom datan igår.
han tog kontakt för jag är lite försiktig. Vill ju inte verka angelägen när jag själv inte vet vad jag vill.
Sen sms:ade han vid 23 och skrev godnatt.
Hmmm….

Är det de berömda vårkänslorna som tagit fart kanske
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Hahahah..Ja Bettan…det kan nog vara så…fniss.
Får se ikväll vad som händer. Det är crusing här i stan och han ska köra en bil.
Jag ska hålla mej lugn och invänta..men jag kan nästan lova att det kommer att komma ett mess.
Jag vet inte ens om jag kommer att gå ner på stan. Vill inte gå ensam då mina kompisar ska jobba eller göra annat ikväll.
Men jag vet inte…jag har ju B och det vill jag inte förstöra. Men samtidigt så vet jag heller inte vad han vill i det långa loppet.Ibland verkar det som att han vill satsa…men sen så verkar det precis tvärtom ibland…
Men jag bidar min tid och ser vad som händer..
Ja…det bästa är ju vänta och se…..Så löser det hela sig nog!!
Nämn något litet i förbifarten till så får du nog se om han vill satsa mer eller inte… Det finns nog inte något som sätter fart på karlar som lite konkurrens 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ha ha ha…det där tänkte jag med på Ingann…men du skrev det istället.

Heheheh…det ska jag minsann göra..fniss..så får jag se vad som händer.
Jag har berättat lite..men inte så mycket så att B kanske fattar att han nog har konkurrens. 
M…som vi kan kalla arbetspolaren för….har sms:at ett par gånger under crusingen…han har tutat och vinkat när han kört förbi..sen messade han även när han vart på väg hem.
Hmmmmm???
Hi hi hi….Han kanske ville komma upp på en kopp kaffe
Ja, det låter ju som om en kopp kaffe hade blivit väldigt uppskattat. 
Nog är han intresserad alltid och du av honom med?
Han skrev igår efter crusingen här i stan att hade han vart ensam så hade vi kunnat fika…hahahahahh
Sen vid 23 så kom ännu ett godnatt-sms….

spänningen i luften känns hela vägen hit. Självklart är killen intresserad så nu ligger bollen hos dig om du vill gå vidare.
Lycka till oavsett vad du gör!
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
Mia…Han är intresserad annars kulle han inte höra av sig som han gör…..
Du får bjuda M på en kopp kaffe och låta B få veta det:) Får du ingen respons från B då så får du det aldrig…
Men M verkar ju passa dig
Då blir det M&M… nu blev jag sugen på en påse haha
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ha ha ha…m&m Ja ni har ju redan ett eget godis tom.

Spännande!