Torsdagen den 29/4
Då var det torsdag igen då.
Ska snart lägga mig. Skulle ha redan gjort det men fastnade vid datan. Hamnade på Facebook ut av alla ställen.
Hoppas ni får en bra torsdag alla. Jag ska jobba som vanligt.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Fastnade också på facebook när jag skulle stänga av ;)
Hoppas alla får en fin torsdag med sol och värme!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Facebook är beroendeframkallande, där sitter jag också och kollar läget ofta. Lägg gärna till mig ni som vill
Fy så grått och trist det var idag, jag tycker synd om grabbarna som är här och byter tak på vårt hyreshus.
Jag tvättar och städar och måste åka till återvinningen med papper mm och så ska vi panta flaskor. Barnen får pantpengarna att samla i en burk och de är flitiga må jag säga, de har tjänat ihop till en studsmatta, åkmadrasser på vintern och en cykel till Alicia( mina föräldrar bidrog med cykel till Jennifer). Nu sparar de till ett nytt Nintendo Wii spel, U-sing tror jag det var och det lär väl ta ett tag.
Kom på att Jennifer behöver nya ridskor samt gummistövlar, alltid är det något och barn växer ju som ogräs, speciellt fötterna. Kan man trimma till dm lite som man gör med hästarna tro
så de håller samma storlek ett par år iaf???
Nej nu är det dags att sätta fart, fylla bilen med allt och dra till återvinningen. Ha en bra dag alla singel mammor och pappor i landet.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Bettan: har du en häst som visningsbild på fb?
/Ingalill
Pia: jag lade till dig på facebook och skickade även ett förslag så du kan lägga till sponny (hoppas han inte har något emot det
)
/Ingalill
Helt ok ingann. 
Det blev lite gjort idag. Några "nej tack" från eventuella arbetsgivare, några nya ansökningar och ett besök på Maxi. Och på eftermiddagen körde jag upp till farsan. Han är snickare och håller just på med en renovering av ett hus så det var ganska skönt att komma upp där, träffa lite folk och bara komma ut från huset ett tag.
Tack Ingann!!! Jag ska kika på det sedan bara jag hinner…..
Sponny: Ibalnd kan det vara väldigt bra att bara komma ifrån allt en stund.
Bettan: Vilken energi du har!!
Jag har jobbat och handlat idag m.m Så jag känner mig rätt så färdig just nu……

Ingann, nej jag har mina tjejer som profilbild just nu. Sök på min mail som finns på min personliga sida här på forumet. Ni andra är också välkomna att göra det.
Jag heter Elisabeth Hockman Sandin på fb, men en del kan ej hitta mig annat än genom att söka på mailadressen.
Pia99 har nog inte mer energi än andra, men jag är ju arbetslös för närvarande och något måste man ju syssla med och var är bättre än att städa och röja bort de sista spåren av sitt gamla liv. Jag blir lite städig när det är vår och dessutom är jag grymt både hundvalpssjuk och bebissjuk. SUCK, Jag blir trött på mig själv faktiskt!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Ja Pia det var ganska skönt. Och som historieintresserad så vad det riktigt kul att se huset. Det är ju, minst sagt, några år gammalt. Man hade klistrat upp gammal tidningspapper på väggarna när det byggdes för att hålla vinden ute. När jag kikade på pappret fick jag bland annat veta att Lungsoten nu kan botas. Inte illa pinkat… 
När jag nämnde det sa pappa att han hade sparat ett utklipp som jag fick låna och scanna av. Nämligen bilden nedan. Tidningen klistrades alltså upp någon gång 1912.
Sponny…..Vad häftigt!!!
Bettan: Jag hittar dig varken på mejlen eller på namnet…
Du kan lägga till mig istället om du vill:) Ingalill Löfving heter jag..
/Ingalill