Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1610 ggr
ingann
0

Första Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var det lördag och Första Maj. Många går ut och går i Majtåg idag men jag brukar nöja mig med att gå ut och titta lite. Min kompis dotter brukar vara med i tåget och drilla så för hennes skull går jag ut.

Annars är inte den här dagen något att fira för mig… På kvällen brukar jag tända ett ljus för min pappa som gick bort för 7 år sedan idag.

Hoppas alla får en bra dag!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Ja då var det maj…..Jag håller på att städa här allt som jag hinner med innan min mamma kommer.

Ja sedan ska vi grilla ikväll!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
0

Ja, jag ska bara dricka upp mitt kaffe sen ska jag sticka. Ska upp till mamma och pappa och hjälpa pappa att lägga en ny vattenslang mellan huset och sjön. Den gamla slangen sprack för ett litet tag sedan, men med tanke på att den var ungefär 20 år gammal så var det väl dags nu.

Lycka till med grillandet, Pia. Låter ju inte alls fel.Skrattande

Ha nu en bra dag på er allihopa!!

Mirjami-78
0

Jag håller på att städa här fort. Mamma är nog redan på tåget på väg hit. Lilleman här hemma vill ha frukost så det ska han få så jag fort. med min städ ifred.

Varmt är det just nu men undan går det med himla fart. Nu är snart vardagsrummet klart med och mitt sovrum tog jag igår kväll….Nu är bara köket och hallen kvar. Pojkarnas rum ska jag ta lite senare!!

Mirjami-78
0

Blev ingen grillning idag pga. Att det blåste för mycket och det var kallt ute, så vi valde att inte göra det.

Nu är vi inne och tar det lungt.

Nordann
0

Här har vi varit inne och tagit det lugnt hela dan,det är tyvärr ruggigt och kyligt utomhus.

[mia-38]
0

Hej på er..

Igår var jag på kalas/fest för min mamma och hennes syster.

Men jag gick hem klockan 22. Fick nog av mina två kusiner och deras fisförnäma fruar.
Jag försökte prata med en av mina kusiner men han bara vände ryggen till och gick….Hmm??
De hälsade knappt på mej heller…..blev totalt nonchalerad av de.

När en av kusinernas barn fyllde 18 så blev alla andra bjudna utom min son och jag…
Illa!!

Mirjami-78
0

Ahaa…Det var dem Mia. Men var likadan tillbaka. Se och hör dem inte så kanske de lär sig något. Vissa ska ju vara fina i kanten.Rynkar på näsan