Söndagen 2/5
Hej på er.
Idag är vädret på topp…Björkarna börjar slå ut här..och maskrosor på ängarna.
Idag ska jag bara ta det lungt. Gå och hämta min bil efter kalaset igår.
Hoppas alla får en kanonbra dag.
Kramar!!
Har tvättat fönster här hemma och så klart så hakade sig ett ut av fönstren upp på den inglasade terassen så nu kan jag inte dra igen fönstern där utan får ringa till bolaget imorgon om detta…..Vad sur jag blir för det är samma sak med exat samma fönster varje år.
Nu ska jag ut med den lille sonen, för den store är redan uten men ja det är en annan sak var han är då han inte vill lyssna vad jag säger till han. Tidigare var det på andra sidan ut av området här vilket jag inte gillar alls så nu ska jag ut och jaga han…..Lyssnar han inte så åker han in.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Ett säkert vårtecken dök upp här idag nämligen sjöfågel!Då är isen snart borta och det känns alltid lika kul.
Här har vi vitsippor såg jag när jag var ute
Vitsippor har jag haft ett tag nu, men för en liten stund sedan startade grannen gräsklipparen. Om inte det är ett vårtecken så vet jag inte vad som är. 
Här är det underbart väder idag:) Var ute på en långpromenad på förmiddagen men glömde smörja mig men hoppas att det inte är nån fara… Skönt var det ute iaf 
Här är rabatterna fulla av påskliljor, några pingstliljor, snödroppar och pärlhyacinter (tror jag det är iaf). Jättevackert!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Haft en fajt med stora sonen om regler. Vad det är som gåller osv. Han har fått vara ute nu och idag så rymde han vilket han inte fick när jag vilade med den lille sonen. Jag acepterar inte sådant…..För han visste att han får gå ut med det senare.
Blev lite grillat av en händelsen idag. Ringde mamma och pappa för att kolla om den vattenslang vi bytte igår hade hållt. Visade sig att de precis hade grillat och att min syster hade kommit dit med sina pojkar. Så det blev att hoppa i bilen, köpa lite potatissallad och köra dit. Mums… 
Sponny….Var roligt att du fick träffa lite släktingar.
Nu är läget under kontrol här hemma igen, men har två som tjatar om att mamma ska stänga av datan och komma och sova så då gör jag det strax.