Söndagen den 9 maj
Då var det söndag igen då. Snart är helgen förbi och vi har en ny vecka framför oss igen.
Vad ska ni hitta på denna söndag, eller blir det en "slödag"??
Hoppas ni får en bra dag alla……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag ska sätta mig och leta igenom blocket efter en cykel till Kim för pengar jag inte har
Är det hyfsat väder så blir det att vara ute en del också:)
Hoppas alla får en bra söndag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Har blir det bakning idag eftersom Jennifers skola har marknad på tisdag och hennes klass ska sälja bakverk.
Bra dag för bakning för det är väldigt grått och trist ute.
Dags att bege sig till affären, jag hade givetvis glömt att köpa mjölk till bakningen
Ha en bra söndag
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Mathilda ska på kalas hos en kompis senare idag så här blir det mest uppladdning för det. Håller vädret sig vettigt ska jag väl passa på att plantera lite blommor medan Mathilda är borta.
Ha en bra dag!
Jag håller på att tvätta och sedan ska jag dammsuga här hemma med. Ska snart ner och hämta det sista ut av tvätten som jag hoppas har hunnit torka klart.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Jösses så fort denna dag försvann, jag har inte hunnit kliva utanför dörren ens i 5 minuter. Ska nog sätta mig på trappen när barnen somnat och bara vara en stund ute i friska luften.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-