Lördagen den 22 maj
Då var det helg och lördag. Tiden bara försvinner tycker jag. Snart är maj månad förbi.
Nu ska jag lägga mig så jag orkar upp på morgonen när barnen vaknar. Önskar er alla en underbar lördag och hoppas på fint väder i hela landet.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Idag är det sommar här, tjoho. Fast det innebär ju att min städlust inte kommer att infinna sig idag heller, möjligtvis tänker jag städa min bil och göra den riktigt fin invändigt.
Först blir det stallet, jag vinglade mig ner 6 imorse och släppte ut dem, nu blir det till att mocka, när man ätit frukost och vaknat till ordentligt. Jag är extra sen eftersom vi väntat på att Jennifers kompis skulle dyka upp. Hennes mamma kämpar med bröstcancer just nu, så dottern brukar sova över här ganska ofta. Man gör vad man kan för att hjälpa till.
Hoppas ni andra har fint väder också, nu beger jag mig ut i solen.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jag har städat badrummet här hemma. Solen skiner så vi ska ut i värmen snart. Ska bli skönt att gå ut en sväng med. Hoppas ni alla får en underbar dag
Nu har vi kommit hem från marknaden jag och Mathilda. Lite karuseller, några lotter, lite sockervadd och en ballong. Och Mathilda är jättenöjd. Så nu ska jag sätta mig med en kopp kaffe och pausa en aning. Det känns i benen…
Nu är vi hemma efter att ha varit ute och handlat lite…och nu ska jag städa!!