Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1879 ggr
Mirjami-78
0

Söndagen den 23/5

Då var det söndag igen då. Idag ska jag köra några maskiner med tvätt och åka en sväng till jobbet och jobba.

Vet inte än hur vädret kommer att bli men jag hoppas på sol idag med.

Önskar er alla en underbar söndag.Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Bettan1975
0

Aaaahhhh……regnet fullkomligt öser ner, vilket det dessutom gjort större delen av natten. Det är ju typiskt när bästaste kompisen Jenny och hennes son Gustav skulle komma för att grilla och umgås.

Min särbo ringde mig kl 3 inatt när han kom hem från krogen en aning berusad, för att berätta att han saknade mig och ville ha en kram…..lite svår att bli sur dåObestämd Han hade sedan en lång utläggning om vilka som varit ute och lite så där. Mitt svar var typ mmmmm, jag var ju skittrött. Kl 4 fick jag äntligen lägga på luren och sova, tjoho!!!!!

Nej bara att dra på sig stövlarna och bege sig ner till stallet igen och mocka, hästarna fick gå ut sent idag pga regnet. Hmmm….undrar just vart jag lagt min regnhatt

Ha det bra!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Bettan….Kan du skicka lite regn hit med?? Skulle behövas kan jag säga….Men det kanske kommer hit med.

Jag blev väkt ut av lille sonen för ca en timme sedan. Då tyckte han att jag skulle gå upp så jag fick göra det helt enkelt…..Nu idag så måste jag en sväg till jobbet och jobba lite.

Bettan1975
0

Pia vad du jobbar…..vad är det du sysslar med egentligen?

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Jobbar som lokalvårdare så jobb finns det alltidFlört Nee men behöver gå lite tidigare imorgon och för att min chef ska slippa ta in en vikarie och jag vabba så går jag in och gör de timmarna idag istället.Glad

sponny
0

Mathilda är lämnad hos sin mamma och jag har varit nere på marknaden en snabbis och köpt en påse hårda marknadskarameller och en bok som jag hittade. Så nu ska jag slöa och vårda min hosta med lite te.