Onsdagen den 26/5
Då var vi mitt i veckan igen då. Jag ska jobba och sedan ska jag försöka hinna med att städa här hemma på kvällen. Måste ordna matsäck till stora sonen med som han ska ha med sig på torsdag på utflykten i skolan.
Jag vet inte vad vi kommer ha för väder men jag hoppas att det ska vara varmare än vad det var idag, för det var ingen vidare väder samt så regnade det nästan hela dagen. Himlen var svart nästan hela dagen.
Jag hoppas att ni får en skön onsdag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!

Här skiner solen, men som vanligt när man bor vid havet så blåser det kallt.
Sitter och våndas eftersom jag måste bestämma mig för vart jag ska premiera vår Ponny Liiz, jag har aldrig gjort sådant förut, så jag vet i princip inget om det förutom att hon just nu är för fet och inte har tappat all vinterpäls ännu!!!!! Åhhh….varför lovade jag uppfödaren att göra detta ahhhh.
Jaja utställning 19juni för att se hur hon ligger till på poängskalan, jag har redan ont i magen
Ska snart skjutsa Jennifer till skolan, men nu har jag sagt att from nästa vecka får hon cykla 3 dagar, man kan inte vara curlingmorsa hela tiden.
Alicia är ledig idag och eftersom jag inte fick ett skit gjort igår så har jag en massa att fixa idag, bla städa bilen som är bland det värsta jag vet.
Grannens nyfikna ex verkar vara här idag, så det blir extra tråkigt att vara ute. Han åker typ in till mitt ex jobb 3 dagar i veckan för att skvallra och snacka skit om mig till alla där samt alla andra gummiverkstäder i Gävle trots att ingen vet vem jag är, bara att jag var gift med A.
Skitjobbig sits tycker jag, men jag kan inte göra något åt det tyvärr. Säger jag något blir det förmodligen ännu värre och det orkar jag inte med.
Det gror för fullt i vår plantering, så vi måste gallra lite bland grönsakerna.
Alltså fullt ös, medveteslös hela dagen……bäst att sätta fart!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Inga ärenden idag. I morse ringde en vägledare på komvux så vi bokade ett möte om ett par veckor så jag kan kolla deras utbud och se om det finns något av intresse. Så då har jag något att klura på.
Annars hade jag bara tänkt att kolla lite i rabatterna, rycka upp lite ogräs och vattna. Tomaterna lever fortfarande så mitt lilla experiment med ett gammalt fönster och en pallkrage verkar ha fungerar. 
Ska försöka vila lite nu i veckan, i helgen blir det inte mycket av den varan. Ska, om allt stämmer, klyva ved hela helgen. 15 kubik björkved. Det ska bli varmt i vinter.
Här är grått och kyligt 
Strax ska jag iväg in till Karlskoga med en kompis och handla lite… Om det nu finns något av intresse vill säja..
Hoppas alla får en bra dag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Bettan…Bry dig inte om sådana där som snackar…..De skadar sig själva med sitt snack i slutändan.
Jag har jobbat och krypit på golvet och torkat ett golv som tydligen inte har blivit ordentligt rengjord på länge. Nu lär den vara ren kan jag säga. Imorgon ska jag fort. med det igen, fast kommer nog ha träningsvärk efter allt skurande och krypande……
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!