Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1788 ggr
Mirjami-78
0

Fredagen den 28/5

Då var det fredag igen då och veckans sista vardag. Jag ska till jobbet och hoppas på varmt väderGlad

Jag önskar er alla en härlig fredag!!Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

Bettan1975
0

Spännande dag idag. min kompis messade mig för en liten stund sedan och sa att vår nya kattunge håller på att födasSkrattande. Hon ska skicka bilder till mig så fort hon kan utan att störa mamma katt. Ska bli så roligt att överraska barnen när de kommer hem från A på måndag!

Solen försöker tränga igenom här, men det blåser kallt och vi som skulle grilla ikväll med kompisar. Jag tror banne mig jag ska sluta att ens säga ordet grilla högt, för varje gång jag gör det, blir vädret skit.

Hästarna hade tok-race imorse, så jag blev nästan orolig att de skulle drutta omkull. Även hästar har ju ökad risk att förlora sitt foster under första delen av dräktigheten.

Frågade mamma och pappa om shettisen jag blev erbjuden här om dagen, men pappa röt så det hördes enda från Kanada, så det var bara att glömma tyvärr.

Hoppas alla får en riktigt bra helg med bra väder och friska barn!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

sponny
0

Såja, ytterligare en lugn, regnig dag ända tills AF ringde vid ett-tiden. "Vi fick precis in ett uppdrag här och jag tänkte att det kanske kunde vara något för dig." Så snabbt som attan skriva om ett CV, hoppa i bilen och iväg på en snabbintervju och överlämning av CV. Så nu får vi se om jag blir butiksbiträde/parabol-uppsättare i framtiden.

Bettan1975
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte bara visa vår nya familje-medlem "Lill-Missan" som föddes idag. Nu måste vi bara vänta i vad som känns som evigheter innan vi kan få hem henne.

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

sponny
0

Bettan, om inte det är bland det sötaste jag sett denna veckan så vet jag inte vad som är det. Awwww….

ingann
0

Åhhh vilken sötnos Bettan!  Trots att det bara är 3 månader tills hon kommer hem så känns det som år…

Är det en liten sköldpadda eller är det brungula på sidan i ansiktet bara nåt fel på bilden? Nu måste du sätta ut bilder vartefter hon växer Skrattande

Nu ska jag sticka iväg och kolla på Kims fotbollsmatch.. Får passa på när det är hemmamatch och vädret inte är alltför dåligt  Glad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mirjami-78
0

Bettan…..guuud vilken sötis!!!Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool