Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikett: dagens
Läst 923 ggr
Mirjami-78
0

Lördagen den 29/5

Jag var på väg att skriva att det var söndag idagSkäms Jag är lite snurrig just nu, för är lite trött.

Dagen kommer bestå ut av städ och sedan ska jag grilla för får gäster i eftermiddag och det ska bli trevligtSkrattande

Just nu så sover barnen så jag har en "ensam mamma stund" här. Skönt kan jag bara säga. De ville inte alls lägga sig men jag sa bara att nu är det tid för det och la mig själv i sängen för att läsa boken en stund och efter en stund sov deSkrattande

Hoppas ni får en härlig lördag!! Med lite sol…..

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Här har det varit soligt men kyligt idag… En regnskur kom nu på eftermiddagen men den var över på några minuter:)

Idag har det varit en slappardag.. Bara gjort det nödvändigaste för huvudet bultar o snoren rinner.. Det var inte bra att stå ute i regnet igår och titta på fotboll:(

Idag är Kim borta i Torsby på DM och han smsade nyss att de vann med 13-1 och han gjorde 6 mål!  Igår fick vi veta att han var en av de 5 hittills som är klara för "zon-laget" också… De håller på att plocka ut de 48 bästa ungdomstalangerna i Värmland som sedan ska minskas till 22… Dessa 22 ska sen representera Värmland i olika mästerskap… Och Kim har klarat sig med än så länge:)  Jag är SÅ glad för hans skull! Fotboll är hela hans liv…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner