Måndagen den 31/5
Då var det måndag igen då och sista maj.
Min store son åker på läger, så kommer bara ha ett barn hemma här tills imorgon ef.
Nu ska jag till jobbet snart….Önskar er alla en härlig dag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Hela kroppen värker. Har jobbat som en idiot hela helgen med 15-timmars dagar. Men nu är i alla fall all ved kapad och klyvd så nu kommer det att bli varmt och skönt i huset i vinter.Och det har varit skönt att verkligen få jobba sig trött. Det var ett tag sedan man gjorde det.
Ska upp till dagis och hämta Mathilda om en liten stund så får vi se vad vi ska hitta på i eftermiddag. Så alla får ha en fortsatt bra dag.

Tjoho! Idag kommer tjejerna hem efter en helg hos A. Det blir ridskolan som vanligt när det är måndag och just nu sitter jag och letar jobb som vanligt. har hittat två som jag ska söka.
Jennifers skolavslutning närmar sig men tyvärr är det A:s helg, så jag missar den i år. Jennifer går alltid ut en lördag och skolstarten är också en lördag.
Sedan väntar sommarlovet!
Vädret är toppen dag och ändå sitter jag inne framför datorn. Jag måste skriva ihop lite papper och sedan ska jag ta mig i kragen och fota barnsaker som ska ut på nätet för försäljning. Kan inte ha en vind full med "tänk om"-drömmer om ett till barn, man är ju inte så himla ung längre.
Ska bli roligt att berätta för tjejerna om vår nya kattunge och visa bilden på den lilla nyfödda rackaren.
Mindre roligt är att vår häst visar tendenser på att brunsta, vilket innebär att insemineringen förmodligen inte tagit på henne. Vi får väl se vad ultraljudet visar innan man ropar hej.
Nej, jag måste försöka ta mig ut i solen en liten stund, det här duger inte.
Ha en fortsatt trevlig dag!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jaha det var den arbetsdagen och hade dessutom tagit fel på datum gällande läger. Imorgon åker de och inte idag
Fick ett samtal från chefen som talade om att hon har hittat ett ställe till som jag kan åka till så jag får nu heltid. Bara jag får reda på var stället är…..Men jag är glad kan jag säga!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!