Tisdagen den 1/6
Då var det en ny månad och tisdag. Nu ska jag bara jobba denna månad och sedan ha sem. vilket jag tycker ska bli skönt.
Idag så åker den store sonen på läger så har bara lille sonen hemma.
Fick ett brev från min bank igår….Mitt Visa kort kunde vara kapad så då var jag tvugen att byta ut den. Ringde dem och de spärrade den och så får jag en ny. Hade med någon automat att göra som tydligen har varit "kapad" för att kunna ta reda på ens kod samt kopiera ens kort.
Idag ska jag ta det lungt efter jobbet….Med bara ett barn hemma och det känns skönt då jag även är dunderförkyld.
Hoppas ni får en härlig tisdag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Usch då Pia! Inte kul att råka ut för det:(
Du har väl tagit ut pengar så du klarar dig ca 1 vecka? Så länge tog det för mig att få nytt kort när jag spärrade mitt i våras.. 6 dagar tror jag att jag väntade… Men som tur är har R också ett betalkort så jag förde bara över pengarna till hans kort genom datorn..
Nu ska jag försöka vila en stund.. Har inte kunnat sova i natt heller och kl 12 har jag tvättstugan 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Jennifer cyklade till skolan idag, så Alicia kunde få vakna av sig själv och hon slog banne mig nytt världsrekord i sovning och sov till kl 9.50. Misstänker att jag får sota för det ikväll
Vi ska in i duschen och sedan åker vi och pantar flaskor och burkar som barnen samlat, den här gången sparar de till en hundvalp, men det kommer nog att bli ett spel till Nintendo Wii istället och så har Jennifer hittat en billig sadel till ponnyn som hon vill köpa.
Köpa betfor ska vi också göra, hästarna äter som…..ja, hästar
Sedan blir det träna cykla med Alicia och motionera ponnyn när det blivit svalare ikväll.
Sommarlovet närmar sig och A har ju barnen den helgen, så jag missar det. Det värsta är dock att Jennifer haft de kläder hon vill ha framme i två veckor redan eftersom jag ska korta av axelbanden en aning men i helgen sa A åt henne att hon inte fick ha dem utan hon måste ha kläder från honom för annars får han tvätta så mycket av mammas kläder. Ibland förstår jag inte HUR jag klarar av att hålla god min inför barnen, jag borde få medalj! Min syrra har skickat de där kläderna till Jennifer från Kanada och Alicia fick egna som hon kunde ha.
Jag vet inte om jag är mest ledsen eller arg, men ett j-a sätt är det iaf att göra så emot barnen.
Nej, nu går jag ut i solen en stund och låter allt rinna av mig bara, man har blivit lite av en expert på det senaste året.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
#2 Känns för jävligt detta. Barnen borde väl ändå själva få bestämma vilka kläder de vill ha på sig. Och att säga att han får tvätta dina kläder funkar väl inte riktigt. De är väl dotterns kläder. Eftersom jag betvivlar att de passar på dig. 
Idag ska jag och Mathilda hur som helst ut och hälsa på gamla-farmor för ett sent morsdags-firande. Och Mathilda är laddad till tusen. Eftersom det kommer att bli lite folk där. Farmor och farfar, faster med lillkusinen, vänner. Ska bli riktigt kul.
Men nu ska jag ner och plantera lite frön. Mathilda bestämde vilka blommor vi ska plantera i år och hon valde luktärt. Men var sjutton ska jag plantera dem utomhus. Har varken staket, spalje eller något nät de kan växa vid? Det blir ett senare problem det.

Jo sponny man kan ju bli galen för precis som du säger, det är barnens kläder inte hans eller mina. Man kan ju bara drömma om att vara så smal så att de skulle passa på mig
Luktärt låter väl bra, sätt en kraftig gren som de kan klättra på så blir det nog bra.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Bettan: Han borde tänka på vad barnen vill och blir det lite tvätt så får man ju som förälder ta det. Huvudsaken är ju att barnen har fått ha de kläderna de har velat för det är trotts allat en avslutning……Ja så tänker jag alla fal. Nee jag hade nog inte varit glad om mina barns pappor hade sagt så….Utan hade haft svårt att vara tyst.
Nu är det bara jag och lille sonen här hemma. Vi har vilta hela ef. Båda två var helt slut….Jag och han. Vi ska snart lägga oss igen för natten. Vi hostar båda som bara den. Han ska få Brikanyl för det hjälper mot hans hosta.
Nu govänner, ska jag försöka få mig lite sömn:) Har inte sovit mer än knappt 3 timmar sen i lördags så jag ska passa på att krypa ner medan jag har grus i ögonen;)
I morgon bitti ska jag upp tidigt och väcka Kim med tårta och (inte så väldans)skönsång
Min lillskit blir 14 år 
Gonatt på er!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Ingann: Du får gratta han!!!! Jag ska med sova och hosta med Ibbe…..