Torsdag 3 juni
Värme, ljuvliga värme…….äntligen känns det faktiskt som att det är sommar!
Jag har ont i precis hela kroppen efter min första joggingtur på 20 år. Får väl skylla mig själv som inte stretchade efteråt och måste nog ta en vända idag också om jag någonsin ska kunna röra mig normalt igen
Trött som en tok, min brorsa ringde igår vid halv 12 och pratade med mig till halv 3 eftersom han grubblade på ett förhållande som inte går så bra. Givetvis krockade det med att min särbo…öh….numera omdöpt av mig till telefonkillen för en gångs skull dök upp här för att umgås och faktiskt sova över. Innan jag hade kommit i säng hade han somnat för evigheter sedan och Alicia hade vaknat och krupit ner i min säng och kurat ihop bredvid honom och så var det med det.
Har lite att fundera över idag och det gör jag bäst genom att vara i stallet, så nu bär det av dit.
Ha en bra dag.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Idag är jag trött… Ändå har jag lyckats sova några timmar.. Näsan och ögonen rinner och pollenmedicinen är slut 
Nä, nu ska jag sluta gnälla och ta mig en kopp kaffe:)
Ha en bra dag
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Idag har jag jobbat. Har onyt i halsen fort. men mår ändå rätt så ok. Stora sonen är helt slut idag. Han baar gråter och blir sur på allt. Ja ett tecken på att det har varit för mycket denna veckan, med läger m.m Sååå idag får han och lille sonen lägga sig i tid så att de hinner sova ordentligt. Ska se till att stira sonen duschar snart och kyler ner sig lite….Tror han behöver det helt enkelt.
Imorgon ska jag till ett ställe där jag kommer jobba….Jippiii. Detta stället är helt nyt och har inte varit där tidigare. Nu ska jag upp i heltid
Är så glaaaaaad så jag kan dansa runt just nu.
Jag har haft tur som fick en bra chef som vill hjälpa en och som bryr sig!!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!