Vilken ålder är lagom??
Om ett barn har föräldrar som inte lever tillsammans så från vilket ålder tycker du att det är lämpligt att barnet ska kunna övernatta/bo växelvis hos föräldrarna?
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Med en vettig pappa så ser inte jag något hinder för övernattning redan som spädbarn. Under förutsättning att barnet inte ammas förståss 
Själv valde jag 1 år med Kim men det berodde uteslutande på att hans pappa var tvungen att visa mig att han klarade av en regelbundenhet och inte bara komma när han själv ville ha sonen… Det gick ju som det gick ändå, men det berodde ju på att pappan är en stor idiot som fortfarande vid 46 års ålder beter sig som en 3-åring 
Jag vet många pappor som är jätteduktiga och verkligen ÄR pappor och de har haft sina barn från de varit spädbarn utan problem:)
Växelvis boende är kanske inte så lätt att ha under föräldraledigheten men övernattningar funkar ju:)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Jag har aldrig själv haft något ut av detta…..Utan har alltid haft barnen hos mig. Lille sonens pappa har haft sonen hos sig ca 4 gånger sedan vi gick isär…..Sen har jag för det mesta fått ta hand om sonen. Han har kunnat vara här med sonen men då har det varit hemma hos mig.
Stora sonen har aldrig sovit hos sin pappa.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!