Söndagen den 6/6
Då var det redan söndag. Helgens sista lediga dag, men vi får passa på att njuta ut av den med för än är den inte förbi
Jag ska tvätta. Ska tvätta två maskiner moppar till jobbet så jag har något att städa med på måndag morgon. Tvättiden börjat vid 12.00
Minstingen här somnade så gott vid 21.00 så har haft några lediga timmar vid datan och i nästan tystnad. Stora sonen har svårt att sova, men han ska inte få sova för länge till morgonen så att han kommer att lägga sig i tid när det blir kväll igen.
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
God morgon!
Wow, vilken fin blomma Pia!!!
Här var det en seg start på dagen… Jag hörde Kim uppe redan kl 4 så jg bad honom lägga sig igen. 5.30 väckte jag honom för att han skulle hinna äta frukost innan han skulle iväg och dum som jag var så lade jag mig igen och slumrade till
Som tur var så vaknade jag och tittade på kl.. 6.22! Och Kim som på soffan
De skulle samlas för att åka till sista dagen på cupen kl 6.45…. Han fick ringa tränaren och be dem plocka upp honom utanför (som tur är så åker de förbi utanför vårat hus när de åker till Laxå) medan jag packade ner hans mellanmål, dryck och frukt i väskan, så fick han slänga på sig matchkläderna, häva i sig en risifrutti och springa ut..
Han var inte så jättemotiverad att åka iväg alls för de gick "bara" till B-slutspel. Deras hopp till A-spelet stod i går kväll till att ett lag skulle vinna sin match men tyvärr gick det inte vägen.
Samtidigt är det nog nyttigt för dem att inte komma till final jämt.. De måste klara av att förlora ibland också 
Nu låter det som kaffet börjar bli klart *behöver piggna till*
Ha en bra dag!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Så himla varmt i mitt sovrum imorse, det är morgon/förmiddagssol här och omöjligt att sova. Skulle ju ändå släppa ut hästarna, så det spelar egentligen ingen roll.
Fick just mess från en kompis som ville komma på besök ahhh……det som ser ut som f-n här hemma eftersom jag prioriterade att vara ute i vackra vädret och fixa staket till kusen i helgen. Vild panik eftersom hon har sin syster från Västerås med sig och de har världens vackraste hem.
Jag fattar inte hur det kan bli så stökigt, jag tycker inte att jag gör annat än plockar här hemma.
Nej bäst att sätta fart, jag har 30min på mig, man kan hinna ganska mycket på den tiden!
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jag har tvätt/städ/grilldag idag…..Ja hur det där hela ska gå ihop återstår att se.

Först kom bästaste Jenny på besök med sin syster och så barnen så klart. När jag höll på laga lunch ringde en annan kompis, så nu är hon och hennes tjejer på väg hit, idag känner man sig populär. Det är så roligt när det kommer vänner hit och de är alltid välkomna.
Sådant här bra liv hade jag aldrig förut, det är så underbart! Jag och Jenny brukar kalla detta vårt nya liv och tiden tillsammans med våra ex för vårt gamla.
Blir inte så mycket gjort som jag hade hoppats, men detta är mycket trevligare och det är en dag imorgon också.
"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"
-Medarbetare i Singelföräldrar-
Jag försöker att jobba på här och få allt gjort som göras skall.