Lördagen den 12/6
Då var det helg och lördag vilket innebär att de flesta ut av oss är lediga
Jag tycker nu att tiden bara försvinner. Barnen sover och det ska jag med försöka göra om en stund. Till morgonen blir det att städa här hemma.
Hoppas ni får en bra lördag!!
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Sjukt blåsigt här idag och undrar hur många tält som lyft nere på Sweden Rockfestivals område. Ska kolla om gräset har torkat lite av blåsten så ska jag ut och klippa det. Och är det fortfarande fuktigt så ska jag se om jag får igång trimmern och köra kanterna på gräsmattan istället.
Ni får ha det så bra idag!
20 minuter senare: Och så började det regna istället! 
Halloj på er
Ja här blåser det som attans med. Men solen tittar iallafall fram.
Kan tro att många tält gett sej på SRF: område…
Här är det lungt idag. Tvättar lite bara…
Ska snart laga middag.
Ha en bra dag alla.
Jag håller på att städa här och det blåser som bara den. Inget vidare väder alls alltså. Fick tag på någon som hade skickat otrevliga sms till min son, ringde upp personen i fråga som la på luren när jag sa att jag hade hittat hennes nummer i min sons mobil. Efter det kom det ett sms där personen bad om ursäkt för att ha betet sig illa……Jag svarade att hon inte ens ska ha min sons nummer kvar och upphör inte detta tar jag saken vidare….Personen i fråga är nu så rädd att hon inte ens vågar svara i sin mobil så rent samvete har hon nog inte utan vet att hon har gjort något dumt, men hon är äldre än min son och då tycker jag att hon ska ha "lite" mera vett och inte kalla andra för vad som helst.
Det blir en hemma dag här idag…..Och kanske åker vi till affären ikväll en sväng och tittar sedan på teeven…..
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!