Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1668 ggr
Mirjami-78
0

Fredagen den 18/6

Då var det fredag igen. Snart helg….ska lägga mig nu gör ska jobba ca 6 timmar imorgon. Var iväg och jobbade några timmar igår på kvällen så det kommer att bli en lite kortare dag för mig idag men det kan behövas då det är fredag…..

Jag hoppas att ni alla får en härlig och lung fredag……

Ingann: Om du ska ut och cyckla så ta det lungt!! Bettan: Ni gör nog bäst i att ligga i sängen och bara vila så mycket som ni har varit med om denna veckan….Hoppas det inte händer något mera nu utan att det lungnar ner sig helt enkelt!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

sponny
0

Planerna för dagen havererade en aning när någon strax efter nio försökte råna Nordea här i byn och sköt skarpt med kulsprutepistol. Och skottlossningen hördes ända hit. Kan vara läge att hålla sig inne ett litet tag. Förvånad

http://www.blt.se/nyheter/olofstrom/ran-mot-nordea-i-olofstrom%281978084%29.gm

ingann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sponny: Usch då Obestämd Ja, då är det säkrast att hålla sig inne ett tag… För 2 år sen så var det några efterlysta som var beväpnade och gömde sig i området intill oss så alla blev uppmanade att hålla sig inne…  Kims skola som låg brevid huset de var i stängdes så eleverna fick inte lämna byggnaden på hela dagen medan en massa poliser (insatsstyrka och vanliga) var där så det blev en lång dag innan bovarna blev gripna på eftermiddagen…  Polisen fick tom skicka in mackor till elever och personal bakvägen så de fick nåt i sig…

Här är det grått och trist idag.. Hoppas meterologerna har rätt så det klarnar upp under dagen…  Jag, R och katterna är hels ensamma idag.. Kim är i Örebro på cup och Åskar har åkt med min kompis ut på landet för att lära känna dem som ska passa honom under vår ålandsresa.. Så det blir tomt utan promenaderna idag Obestämd

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

sponny
0

Verkligen full fart i byn idag. De gånger byn är med i Aftonbladet så har det antingen med den hga arbetslösheten att göra eller så…är det för detta. Nu har i alla fall jag och Mathilda varit nere i byn på efterkontroll på besiktningen och skaffat lite syretabletter till poolen som ska fram idag.

Mirjami-78
0

Jag har varit och jobbat, sedan handlat lite mat samt godis m.m Var och frågade efter Ibbes vagn med och den bli färdig på måndag troligen. Lagningen kommer att kosta 300kr men då får jag två nya hjul till den och ja jag är nöjd kan jag ju säga får ju den tillbaka helGlad igen och kan ta med den på resan. Har haft en dålig sulky under tiden som både jag och Ibbe är väldig trött på för han kan inte ens sova i den.

Imorgon måste jag handla byxor…..Alla byxor som jag har börjar ge sig. Sen börjar jag tydligen gå ner i vikt….Helt otroligt men mina fötter har blivit mindre och benen med för den delen men inte undra på de tempot jag har på jobbet så borde det börja hända saker med min kropp med. Skrattande

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool