Singelföräldrar iFokus

Singelföräldrar

Etikettdagens
Läst 1302 ggr
Mirjami-78
0

Lördagen den 19/6

Då var det helg och lördag.Cool

Idag ska jag köpa byxor för behöver det verkligen. Sedan ska vi ev. till Willys och handla lite mat som vi ska ha i frysen inför semester.

Bara några veckor kvar att jobba innan man får vara lite ledig.Skrattande

Jag önskar er alla en underbar lördag och hoppas på fint väder i hela landet!!! Stor kram till er!!!

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

ingann
0

Här har det varit full rulle sedan kl 5.30…  Nu är Kim på väg till Örebro för en ny fotbollsdag:) Igår spelade de mot ett finskt lag FC POHU och mot Örebro SK och vann bägge matcherna.

Kim lyckades få finske målvakten utvisad (det blir en utespelare som får gå av planen då) pga att han skrek h*ra åt domaren flera gånger… Självklart var det Kim som förklarade vad det betydde när domaren frågade;P

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[mia-38]
0

God morgon på er alla.Skrattande

Här skiner solen och det är knallblå himmel.
Härligt.

Ska bara vila denna helgen.Min förkylning sitter i än.

Ha en bra lördag alla.

Kramar!!Kyss

Mirjami-78
0

God eftermiddag…..Jag ska ut på stan och köpa kläder så att jag har något att ha på mig…..Tungan ute Inget regn här än men en skrikande IbbeTungan ute

Bettan1975
0

Varit på utställning hela dagen. Lite ledsen över att Liiz åkte ner på 39p i år, hon brukar gå på 40p. Jaja det var en trevlig dag och vädret var toppen.

Min bästaste kompis Jenny hade Alicia hela dagen och de hade haft en jättemysig dag. Jag tog Jennifer med mig och så hade jag min bästaste hästkompis Pia med mig.

Nu satsar vi på anmälan till Sommarpremiering, men efter idag känns det ganska avlägset att få diplom på henne. Ska nu ligga i hårdträning för att få ponnyn att lyda bättre och mig själv att visa bättre.

Nedrans förkylning har man åkt på, den är envis och hostan gör mig galen. Fick något bra medel av mamma som hon köpt i Kanada, det var som sirap i konsistensen, smakade superstarkt typ Vicks Blå och luktade liniment. Hoppas det gör susen mot förkylningen utan att ta död på min mage hahahaaa.

Nej, nu ska jag faktiskt gå och sova, lite tidigt en lördag kanske, men efter dagens spänningar och nervositet tillsammans med min förkylning är jag helt slut!

"En lögn kommer alltid ikapp en förr eller senare, därför är lögner helt meningslösa"

-Medarbetare i Singelföräldrar-

Mirjami-78
0

Jag sitter med min nya laptopSkäms Ja det blev en sådan idag samt kläderna jag skulle köpa…Men nu har jag en egen data och behöver inte bekymra mig för om barnen tar sönder den andre vilket stora sonen har varit på väg att göra flera gånger redan….Rynkar på näsan